Ilość czasu, jaką użytkownicy internetu poświęcają na korzystanie z serwisów społecznościowych może przyprawić o zawrót głowy. Ale w końcu nie na darm...
Ilość czasu, jaką użytkownicy internetu poświęcają na korzystanie z serwisów społecznościowych może przyprawić o zawrót głowy. Ale w końcu nie na darmo to zjawisko określane jest jako fenomen. Serwisów, które „pożerają” czas jest mnóstwo, ale który z nich jest najbardziej „żarłoczny”?
Odpowiedzi na to pytanie dostarczają ostatnie dane z amerykańskiego rynku. Tak, nie mylicie się, mieszkańcy USA najwięcej swojego czasu poświęcanego na serwisy społecznościowe wykorzystują właśnie na Facebooka. Zaskakuje za to skala, bo Facebook pochłania niemal 95% czasu przeznaczonego na tego typu serwisy:
Dla Facebooka, a szczególnie dla jego działu reklamy to wiadomości więcej, niż dobre. Z kolei Google ma nad czym się zastanawiać. Dajmy jednak mały kredyt optymizmu tej firmie, jej serwis działa dopiero od niedawna i praca nad nim wciąż wre, co widać po coraz to nowych funkcjach udostępnianych użytkownikom. Nie będzie jednak Google+ łatwo zbliżyć się do tego wyniku.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu