Felietony

Co się dzieje z Dotpay?

Grzegorz Ułan
Co się dzieje z Dotpay?
7

Dostaliśmy dziś kilka zgłoszeń na email od naszych Czytelników, alarmujących, że od kilku dni jest problem z kontaktem z biurem obsługi klienta serwisu Dotpay.pl. Serwis, który oferuje usługi płatności online, dość powszechne w użyciu w polskiej sieci, nie powinien pozwolić sobie na takie przestoj...


Dostaliśmy dziś kilka zgłoszeń na email od naszych Czytelników, alarmujących, że od kilku dni jest problem z kontaktem z biurem obsługi klienta serwisu Dotpay.pl. Serwis, który oferuje usługi płatności online, dość powszechne w użyciu w polskiej sieci, nie powinien pozwolić sobie na takie przestoje.

Jeden z Czytelników donosi, iż od kilku dni nie odbierają telefonów, brak jest też kontaktu drogą elektroniczną, a od dziś podstrony serwisu odpowiedzialne z kontakt z klientem zwracają błąd "502 Bad Gateway".

Dzwoniłem na jedyny dostępny telefon na stronie Dotpay - +48 12 688 26 00, niestety po drugiej stronie mamy informację, iż połączenie nie może być zrealizowane. Podobnie jest z telefonem na stronach samej spółki Dotpay S.A. - +48 12 688 27 00. Wysłaliśmy też emaila w tej sprawie do działu PR spółki, jeśli tylko otrzymamy informacje zwrotną, zaktualizujemy ten wpis, by poinformować Was o przyczynach takiego stanu rzeczy. Mamy nadzieję, że to tylko chwilowy przestój, wiele polskich serwisów korzysta z tego systemu płatności online, miedzy innymi Groupon.

Aktualizacja 14:28

Serwis właśnie wrócił do żywych, podstrony kontaktu z BOK już działają, czekamy na odpowiedź z PR firmy odnośnie powyższych informacji od naszych Czytelników, po czym zaktualizujemy ponownie ten wpis.

Aktualizacja 2 15:28

Odpowiedź od działu PR firmy Dotpay:

Witamy,
w związku z awarią u dostawcy energii elektrycznej w dniu dzisiejszym przez ok. 2 godziny niedostępne było call center (centrala telefoniczna oraz fomularze kontaktowe).
Awaria nie dotyczyła systemu transakcyjnego oraz paneli administracyjnych.
W sprawie zapytań dot. wypłaty środków - prosimy o podanie konkretnego przykładu, ponieważ takowe nie wystepują.
Natomiast odmowne statusy transakcji z banków - pytania prosimy kierować bezpośrednio do banków, które takie statusy przesyłają - z naszej strony nie zanotowano żadnych nieprawidłowości i awarii w systemach bankowych, za wyjątkiem sytuacji, w których dany bank prowadzi prace konserwacyjne w swoich systemach.
Pozdrawiamy
Zespól Dotpay.pl

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu