"Eksperymenty" prowadzone wokół możliwości przeglądarki Chrome to nieodłączna część jej "ekosystemu". Jednym z nich jest projekt SuperSync Sports, czyli gra, która po sparowaniu naszej mobilnej i desktopowej przeglądarki, pozwala na uczynienie smartfona kontrolerem do gry i wzięcie udział w rywaliza...
By spróbować swoich sił należy odwiedzić stronę Super Sync Sports, która swoje działanie opiera na HTML5, CSS3 oraz Canvas. Wykorzystywane są także WebSocket do utrzymania synchronizacji pomiędzy smartfonem i przeglądarką, a także Touch API, które interpretuje gesty wykonywane na ekranie smartfona.
Po krótkiej chwili staniemy przed wyborem jednej z trzech dyscyplin - biegania, jazdy na rowerze i pływania. Następnym krokiem jest wybór trybu gry - dla pojedynczego gracza lub multiplayer obsługujący maksymalnie 4 graczy. Teraz do rąk musimy wziąć nasz telefon lub tablet (Android 4.0+ / iOS 4.3+) z zainstalowaną przeglądarką Chrome i odwiedzić na nim skrócony adres strony. Po wpisaniu pięcioznakowego hasła nasze urządzenie zostanie sparowane z rozgrywką. Jedyne co nam pozostaje to kliknąć "Sync" i wybrać naszą "postać".
W zależności od dyscypliny będziemy musieli wykonywać konkretne gesty na ekranie, a o naszej końcowej lokacie zadecyduje nie tylko szybkość ich wykonywania ale także precyzja - musimy dokładnie podążać palcami po wyznaczonych "trasach". Podczas połączenia Wi-Fi nie zauważyłem żadnych problemów, przy wykorzystaniu sieci 3G zauważalne były drobne opóźnienia. Nieistotne było z której z platform mobilnych korzystamy, wszystko działało zgodnie zamierzeniami programistów.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu