Chivas The Venture to globalne przedsięwzięcie skierowane do młodych przedsiębiorstw i startupów, które chcą „osiągać sukces w dobry sposób”, łącząc korzyści finansowe z inicjowaniem pozytywnych zmian w życiu innych ludzi.
Trzecia polska edycja Chivas The Venture
Właśnie rozpoczęła się trzecia polska edycja globalnego programu Chivas The Venture – prestiżowego konkursu dla startupów odpowiedzialnych społecznie. Młodzi przedsiębiorcy już po raz kolejny mają szansę, by osiągnąć międzynarodowy sukces oraz wygraną finansową.
Najpierw startupy zyskują szansę na zaprezentowanie swoich pomysłów na poziomie lokalnym, a następnie na arenie międzynarodowej. Ponadto, każdy z uczestników globalnego etapu Chivas The Venture ma szansę na dofinansowanie, którego łączna pula wynosi 1 mln dolarów.
Poprzednie edycje i ich zwycięzcy
W ciągu dwóch edycji Chivas The Venture w Polsce swoje zgłoszenia do konkursu przesłało ponad 200 startupów. Zeszłorocznym zwycięzcą został rewolucyjny projekt NEXBIO, stworzony przez biotechnologów z Lublina, którzy opracowują przenośny moduł analiz DNA roślin, by pomóc ograniczyć ilość pestycydów stosowanych w rolnictwie i przyczynić się do walki z głodem na świecie.
Laureatem pierwszej edycji programu była firma MIGAM, oferująca innowacyjną usługę połączeń video z tłumaczami języka migowego. Dzięki zwycięstwu oba startupy zyskały niepowtarzalną szansę do zaprezentowania swoich wyjątkowych pomysłów w globalnych finałach Chivas The Venture, gdzie rywalizowali z kilkudziesięcioma konkurentami z całego świata.
Jak się zgłosić?
Jesteś przedsiębiorcą, który pragnie mieć pozytywny wpływ na świat i chciałbyś zgłosić swoją firmę do konkursu Chivas The Venture? W programie mogą wziąć udział zarówno przedsiębiorcy dopiero stawiający swoje pierwsze biznesowe kroki, jak również ci, którzy na rynku są obecni dłużej.
Jednym z podstawowych kryteriów, według którego oceniane będą zgłoszenia, jest szeroko pojęta użyteczność społeczna. Inicjatywa Chivas The Venture kierowana jest do startupów, które chcą zmieniać świat na lepsze, zgodnie z dewizą marki Chivas Regal „Success tastes better shared” – sukces smakuje lepiej, gdy dzielimy go z innymi.
Chętni mogą zgłaszać się do 31 października br. W grudniu zgłoszenia zostaną zweryfikowane i zaopiniowane przez kapitułę, w której zasiądą autorytety ze świata biznesu oraz środowiska startupowego. Wszyscy finaliści prestiżowego konkursu wezmą udział w cyklu dedykowanych warsztatów mentorskich, przygotowanych przez grupę ekspertów z dziedziny biznesu. Wybrany spośród nich zwycięzca, podczas gali finałowej polskiej edycji konkursu, będzie reprezentował Polskę w czasie globalnego finału wiosną 2018 roku, w trakcie którego powalczy o udział w dofinansowaniu wynoszącym 1 mln dolarów.
Więcej informacji na temat programu Chivas The Venture
Szczegółowe zasady uczestnictwa wraz z formularzem zgłoszeniowym znajdują się na stronie: www.theventure.com
O marce Chivas Regal
Chivas Regal to globalna luksusowa marka whisky. Jej historia sięga XIX wieku, kiedy pionierzy blendingu James i John Chivas rozpoczęli proces tworzenia niepowtarzalnego i jedynego w swoim rodzaju blendu whisky. Mieszając whisky malt oraz grain stworzyli zupełnie nową jakość whisky, która wyznaczyła standardy dla przyszłych pokoleń. Obecnie whisky Chivas Regal dostępne jest w ponad 150 krajach na świecie.
Więcej informacji o marce Chivas Regal znajduje się na stronie: www.chivas.com
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu