VOD

CDA rośnie jak na drożdżach, już ponad 200 tysięcy subskrybentów płaci za dostęp do CDA Premium

Grzegorz Ułan
CDA rośnie jak na drożdżach, już ponad 200 tysięcy subskrybentów płaci za dostęp do CDA Premium
Reklama

Na stronach CDA pojawił się dziś komunikat oznajmujący przekroczenie po raz pierwszy w historii serwisu liczby 200 tysięcy płacących użytkowników za CDA Premium.

To drugi w ostatnim czasie komunikat CDA, który pozwala optymistycznie patrzeć w przyszłość twórcom tego serwisu. Pod koniec lipca poinformowali, że aplikacja CDA odnotowała już 2 mln pobrań, a dziś o przekroczeniu 200 tysięcy subskrybentów płacących za dostęp do CDA Premium.

Reklama

To dużo, mało? Jak podaje serwis Wirtualnemedia.pl w analogicznym okresie roku ubiegłego mieli 129,4 tysięcy aktywnych użytkowników, teraz już 207 tysięcy, co daje wzrost rok do roku na poziomie 62%. CDA Premium działa od 2016 roku, więc w trzy lata udało im się uzbierać imponującą liczbę subskrybentów.

Co ciekawe, tak dynamiczny wzrost liczby subskrybentów przedstawiciele CDA upatrują we współpracy z Euronet Polska, która dystrybuuje ich kody dostępu (blistry), obok podobnych kodów do serwisów typu Netflix w kilku tysiącach punktów w kraju.

Są to między innymi sklepy stacjonarne sieci Lagardere Inmedio, Media Expert, Komputronik, Neonet, saloniki Świat Prasy i Media Press, Kolporter oraz sieci stacji paliw Circle K, Lotos czy Amic. Sieć Euronet Polska realizuje kolejne wdrożenia u swoich partnerów, wkrótce dostęp do CDA Premium będzie można nabyć także online poprzez m.in. PKO BP i muve.pl.

Aktualnie w serwisie CDA Premium udostępnionych jest 6500 filmów, wszystkie pozycje pojawiają się w wyniku współpracy z oficjalnymi dystrybutorami.

Inaczej się sprawa ma, jeśli chodzi o źródłowy serwis, na którym CDA zbudowało swoją popularność, a mianowicie CDA.pl, które zostało wpisane przez amerykańskie MPAA w zeszłym roku na czarną listę pirackich stron.

Źródło: CDA.

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama