Do tej pory Booksy kojarzone było jako platforma pozwalająca na umawianie wizyty u fryzjera, kosmetyczki, czy masażysty. Teraz to się zmieni. Z Booksy umówicie się też na rozmowę z doradcą Banku BNP Paribas.
Korzystam z Booksy od lat — działa bez zarzutów i nie wymaga ode mnie konieczności dzwonienia i sprawdzania, czy dany termin do fryzjera jest wolny. Wchodzę, wybieram konkretny salon, dzień, godzinę i nawet osobę, która będzie wykonywać konkretną usługę. Szybko i bez większego problemu. Z powodu pandemii COVID19 Booksy nie miało łatwego czasu, ale wraz z kolejnym etapem odmrażania gospodarki w aplikacji powróciło życie oraz nowa funkcja pozwalająca na umówienie się z doradcą Banku BNP Paribas.
Zobacz też: GOonline – widzieliśmy już zupełnie nową bankowość elektroniczną dla klientów BNP Paribas
Od środy, 20 maja, każdy może się umówić poprzez Booksy z doradcą w sprawie produktów inwestycyjnych lub hipotecznych w jednym ze stu oddziałów Banku. Jak zapewniają jego przedstawiciele, klienci żadnego banku na świecie nie mogą umówić się na spotkanie w oddziale w łatwiejszy sposób.
Nowe okoliczności wymagają nowych rozwiązań, często rewolucyjnych – jak na przykład bank dostępny na platformie dotychczas kojarzącej się z wizytami u fryzjera lub rehabilitanta. Nasza współpraca z Booksy ma wielką szansę stać się przełomem w relacjach klientów z instytucjami finansowymi. To wynik wiary w konieczność ciągłego dostosowywania się do otoczenia i konsekwencja błyskawicznego działania w duchu startupowym. Zdiagnozowaliśmy potrzebę i wybraliśmy najbardziej efektywny sposób, by na nią odpowiedzieć.
Czytaj dalej poniżej
To też przykład umiejętności znajdowania punktów wspólnych między firmami z, wydawałoby się, odległych obszarów biznesu. Przy całej dynamice tego procesu, pozostaje on w pełni spójny ze strategią banku, która zakłada digitalizację i rozwój usług zdalnych.
— mówi Przemysław Furlepa, wiceprezes Banku BNP Paribas odpowiedzialny za Obszar Bankowości Detalicznej i Biznesowej.
Z Booksy nie tylko do fryzjera. Aplikacja umówi też na rozmowę z doradcą Banku BNP Paribas
Proces umawiania wizyty i rozmowy z doradcą jest równie prosty, co ustalanie wizyty u fryzjera. Każdy, nie tylko obecni klienci banku, mają możliwość umówienia się na rozmowę w jednej ze 100 dostępnych placówek Banku BNP Paribas. Z listy oddziałów wystarczy wybrać ten, który Was interesuje, następnie wybrać datę i godzinę spotkania. W kolejnym kroku należy wskazać temat spotkania z listy dostępnych pozycji. Do wyboru są: kredyt hipoteczny, pożyczka hipoteczna, inwestycje, oszczędności i konta. Można też wybrać, czy chcemy porozmawiać z doradcą klienta, czy dyrektorem oddziału. Podobnie, jak w innych przypadkach, Booksy przypomni o wizycie w dniu ją poprzedzającym.
Źródło: informacje prasowe
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu