2

Blogi i fora agory symbolem polskiego web 2.0 ?!

Czytam i czytam i nie wierzę co koledzy z brief-u wypisują o polskim web 2.0. Oto fragmenty które najbardziej mnie zadziwiły : Niektórzy mówią nawet o „bańce Web 2.0” i patrząc na największy amerykański serwis Youtube trudno im się dziwić. Youtube największy amerykański serwis ? – dowodem na bańkę mydlaną?. Dla mnie to był jeden […]

Czytam i czytam i nie wierzę co koledzy z brief-u wypisują o polskim web 2.0. Oto fragmenty które najbardziej mnie zadziwiły :

Niektórzy mówią nawet o „bańce Web 2.0” i patrząc na największy amerykański serwis Youtube trudno im się dziwić.

Youtube największy amerykański serwis ? – dowodem na bańkę mydlaną?. Dla mnie to był jeden z lepszych zakupów Google ostatnich czasów. Z całym szacunkiem dla autora artykułu uważam, iż panowie z Google nieco lepiej znają się na tym biznesie i nie wydali by tyle pieniędzy nie mając pewności, że się zwrócą..

W Polsce wśród mediów, które starają się wykorzystać nurt web 2.0 prym wiedzie Agora
Agora daje platformę, a treści piszą czytelnicy i to treści na wagę złota, o których Onet, WP czy o2 mogą tylko pomarzyć.

Czy ja oglądam inny portal czy też jest możne inna ukryta wersja ? Czy autor choć trochę czasu spędził na obejrzeniu tego co robi O2.pl lub interia.pl czy może jedynym wyznacznikiem nurtu jest forum na gazecie ?

Myślę, że jak tak dalej pójdzie to okaże się że gazeta.pl jest najlepszym portalem społecznościowym.

Kolejny pomysł Agory, który nie budzi już żadnych wątpliwości to Gwar.pl. Miejsce gdzie każdy może wrzucić link do ciekawej informacji, a społeczność decyduje, oddając głosy, czy ma się ona znaleźć na pierwszej stronie.

Gwar pomysłem agory ? – ciekawe, że autor nie zauważył wykopu którego agora nadal nie może dogonić. Wprawdzie autor pisze o tym iż gwar nie jest tak popularny jak jego zagraniczne odpowiedniki czyli np. digg

W artykule znajdziemy też ciekawą informacje o jakże wydawało by się popularnym dziennikarstwie obywatelskim.

W lipcu mieliśmy 50 tys. unikalnych użytkowników i ponad 420 tys. obejrzanych stron – mówi Paweł Nowacki, redaktor naczelny wiadomosci24.pl.

Podsumowując artykuł wygląda na to iż gazeta zdeklasowała swoich konkurentów jeśli chodzi o web 2.0 i serwisy społecznościowe. Jest niekwestionowany liderem nowego trendu..