Blip.pl to serwis, który z mikroblogu stał się chyba finalnie bardziej narzędziem do komunikacji, zaoferował wreszcie swoim użytkownikom dostęp z urzą...
Z tego co można przeczytać na oficjalnym blogu serwisu, wersja mobilna nie jest jeszcze wyposażona we wszystkie funkcjonalności jakie oferuje blip.pl ale ma być ona sukcesywnie rozwijana.
Mobilność tego typu serwisów to dla mnie rzecz podstawowa - autorzy Blipa (czyli Marcin i spółka) dość długo zwlekali z udostępnieniem serwisu na telefony komórkowe (co było dla mnie dość niezrozumiałe).
Blip jest moim zdaniem przykładem niszowego serwisu, który bardzo dobrze radzi sobie wśród określonej grupy użytkowników ale chyba nie jest w stanie wyjść na "szeroką wodę" czyli do tak zwanego mainstreamu.
Pytanie tylko czy tego akurat chcieli by autorzy serwisu? Można przecież bardzo dobrze funkcjonować w danej niszy, problem pojawia się wtedy kiedy zastanawiamy się nad rozwojem oraz finansami. Blipa problemy tego typu mogą nie dotyczyć, Gadu Gadu przejmując serwis powiększyło swoją ofertę jeśli chodzi o komunikację w internecie - nie sądzę jednak aby nastawiało się na osiągnięcie zysków z tego typu serwisu.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu