Pamiętacie taką wyszukiwarkę bing.com? To jeden z bardziej kosztożernych projektów Microsoftu online. Takie są niestety koszty kiedy za późno zauważył...
Bing postanowił skorzystać z modnych ostatnio zakupów grupowych i uruchomił produkt o nazwie Deals. Nie jest to jednak jakby się mogło na początku wydawać konkurencja dla Groupona. Microsoft co prawda ma czasem dość szalone pomysły, ale nie aż tak. Deals będzie to wyszukiwarka ciekawych ofert z serwisów zakupów grupowych takich jak własnie Groupon, Living Social czy Restaurant.com. W sumie Microsoft chwali się, że w Deals znajdziemy 200,000 unikalnych ofert, dla 140 miast w US.
Oczywiście Deals będzie opcją dostępną też na urządzeniach mobilnych - gdzie w połączeniu z geolokazliacją nabiera to największego sensu. Będąc w danym mieście, użytkownik uruchamia Deals i sprawdza na mapie gdzie może w okolicy w atrakcyjnej cenie. Oprócz szybkiego znalezienia promocyjnych ofert - w mobilnej wersji będzie można przejrzeć również kategorii deali oraz zobaczyć szczegóły poszczególnych ofert. Oczywiście będzie też można znalezioną informacją podzielić się ze znajomym.
Jeśli chodzi o klasyczną wyszukiwarkę to Microsoft zastosował też ciekawe rozwiązani. Jeśli w wynikach wyszukiwania pojawi się firma, restauracja która w danej chwili ma promocje to zostanie ona dodatkowo oznaczona:
Ps. Warto dodać, że MS nie zrobił Deals sam - skorzystał z gotowego rozwiązania Dealmap, która jak widać rozwija się całkiem nieźle
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu