25

Antyweb obserwuje 87% mężczyzn i 10% kobiet, a jak wygląda Twoja firma w Google?

Google udostępnił w końcu scentralizowane miejsce do promocji usług dla firm. Wszystko oczywiście pod szyldem Google+, ale przyznam, że coraz ciekawiej to wygląda. Jeśli prowadzicie własną firmę i utworzyliście dla niej stronę firmową w Google Plus, w menu po lewej znajdziecie nową zakładkę Moja Firma. To takie swoiste centrum dla naszego profilu. Znajdziemy tu szczegółowe […]

Google udostępnił w końcu scentralizowane miejsce do promocji usług dla firm. Wszystko oczywiście pod szyldem Google+, ale przyznam, że coraz ciekawiej to wygląda.

Jeśli prowadzicie własną firmę i utworzyliście dla niej stronę firmową w Google Plus, w menu po lewej znajdziecie nową zakładkę Moja Firma. To takie swoiste centrum dla naszego profilu.

mojafirma

Znajdziemy tu szczegółowe statystyki strony, wyświetlanie oraz zaangażowanie użytkowników.

mojafirma2

Dostęp do poszczególnych zakładek dostępny jest też teraz w menu szybkiego dostępu po prawej.

wwidocznosc

Dość zaskakujące dane znalazłem w zakładce obserwatorzy, przyznam, że myślałem, iż te dysproporcje odnośnie płci są mniejsze, a tu prawdziwa przepaść…

obserwatorzy

Co do wieku nie ma zaskoczenia, tak to też wygląda w GA. Dodatkowo Google udostępniło aplikację mobilną Moja Firma, gdzie podobnie możemy podejrzeć aktualne dane odnośnie naszej strony firmowej.

2014-06-11_201834

Jeśli nie zdecydowaliście się na stworzenie swojej strony dla firmy na Google+, możecie tego dokonać właśnie teraz, na specjalnie utworzonej ku temu stronie google.com/mybusiness z samouczkiem i przewodnikiem. Polecam, a nuż się przyda w najbliższej przyszłości. Podejrzewam, że to początek drogi większej promocji dla firm w Google, a w przyszłości spotka się z jeszcze większymi korzyściami dla posiadaczy takich stron firmowych.