Android

Android Auto łata irytujący błąd. Ale uwaga, użytkownicy zgłaszają kolejny!

Błażej Wojciechowski
Android Auto łata irytujący błąd. Ale uwaga, użytkownicy zgłaszają kolejny!
Reklama

Android Auto to ulubieniec publiczności, który regularnie miewa to większe, to mniejsze problemy. Google właśnie uporało się z jednym błędem, a użytkownicy platformy już zgłaszają kolejny. O co chodzi?

Użytkownicy Android Auto od kilku tygodni narzekają na niepokojące zachowanie platformy, w której... znika pasek nawigacji. Błąd jest irytujący — i faktycznie, nikomu się nie wydawało. Problem istnieje, co kilka dni temu potwierdziło samo Google. Całe szczęście — tym razem gigant nie kazał nam długo czekać na załatanie kłopotliwego problemu.

Reklama

Błąd ze znikającym paskiem nawigacji w Android Auto naprawiony

W najnowszej wersji Android Auto (14.40.33 lub nowszej) wspomniany błąd na który skarżyli się użytkownicy z całego świata nareszcie został zażegnany. Tym razem, na całe szczęście, nie musieliśmy czekać na naprawę problemu. Jeżeli takowy wciąż dotyczy Twojego urządzenia, upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję oprogramowania — zajrzyj do Sklepu Play po aktualizację zarówno Android Auto, jak i Aplikacji Google.

Aby jednak nie było zbyt kolorowo: pojawił się kolejny problem

Google uporało się z jednym problemem, a użytkownicy ich urządzeń informują o kolejnym. Tym razem pechowcami są wszyscy właściciele smartfonów Google Pixel 8 oraz Pixel 8 Pro. Najnowsze smartfony giganta mają kłopoty z połączeniem się z Android Auto. Przy próbie podłączenia — platforma zawiesza się przy próbie konfiguracji. Google dało już jednak znać że jest świadome problemu — i w pocie czoła pracuje nad jego załataniem. Prawdopodobnie więc kwestią najbliższych dni jest uporanie się giganta z problemem.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama