Android Auto to ulubieniec publiczności, który regularnie miewa to większe, to mniejsze problemy. Google właśnie uporało się z jednym błędem, a użytkownicy platformy już zgłaszają kolejny. O co chodzi?
Android Auto łata irytujący błąd. Ale uwaga, użytkownicy zgłaszają kolejny!
Użytkownicy Android Auto od kilku tygodni narzekają na niepokojące zachowanie platformy, w której... znika pasek nawigacji. Błąd jest irytujący — i faktycznie, nikomu się nie wydawało. Problem istnieje, co kilka dni temu potwierdziło samo Google. Całe szczęście — tym razem gigant nie kazał nam długo czekać na załatanie kłopotliwego problemu.
Błąd ze znikającym paskiem nawigacji w Android Auto naprawiony
W najnowszej wersji Android Auto (14.40.33 lub nowszej) wspomniany błąd na który skarżyli się użytkownicy z całego świata nareszcie został zażegnany. Tym razem, na całe szczęście, nie musieliśmy czekać na naprawę problemu. Jeżeli takowy wciąż dotyczy Twojego urządzenia, upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję oprogramowania — zajrzyj do Sklepu Play po aktualizację zarówno Android Auto, jak i Aplikacji Google.
Aby jednak nie było zbyt kolorowo: pojawił się kolejny problem
Google uporało się z jednym problemem, a użytkownicy ich urządzeń informują o kolejnym. Tym razem pechowcami są wszyscy właściciele smartfonów Google Pixel 8 oraz Pixel 8 Pro. Najnowsze smartfony giganta mają kłopoty z połączeniem się z Android Auto. Przy próbie podłączenia — platforma zawiesza się przy próbie konfiguracji. Google dało już jednak znać że jest świadome problemu — i w pocie czoła pracuje nad jego załataniem. Prawdopodobnie więc kwestią najbliższych dni jest uporanie się giganta z problemem.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu