InPost od kilku lat ma dobrą prasę wśród kupujących w sieci i w ogóle internautów. Trudno się temu dziwić - same usługi szybkiego i wygodnego odbioru paczek w Paczkomatach, zjednały mu przychylność wielu osób w naszym kraju. Dziś InPost wzmocnił jeszcze bardziej swój pozytywny wizerunek reakcją na Alert RCB.

Miło patrzeć, jak InPost się rozwija, nie tylko poszerzając sieć Paczkomatów, która urosła już do liczby 16 tysięcy, ale i usług towarzyszących procesowi odbioru i nadawania paczek. Wspomnę tylko o zdalnym otwieraniu skrytek w Paczkomatach czy o nadawaniu i zwrotach paczek wprost z aplikacji mobilnej InPost Mobile.
Ostatnio jednak InPost skrócił znacznie termin na odbieranie paczek z Paczkomatów do 48 godzin, w przypadku nie dotrzymania terminu paczki są zwracane do nadawcy. InPost wprawdzie tłumaczy to istniejącą sytuacją epidemiologiczną w kraju, niemniej dla części z odbiorców ten czas okazywał się czasem za krótki, więc spotkało się to z nieco krytycznymi komentarzami wśród nich.
Dziś z kolei, InPost zaskoczył wszystkich pozytywnym komunikatem w tym temacie, który oczekujący na paczki otrzymali w przesłanej wiadomości o treści:
Zostań w domu. Twoja paczka zaczeka. Alert RCB? Spokojnie, paczka zaczeka. Zostań w domu, a jeśli musisz wyjść na zewnątrz - uważaj na porywisty wiatr. Przedłużamy czas na odbiór Twojej paczki o dodatkowe 48h. Odbierz ją, kiedy pogoda się poprawi.
Czytaj dalej poniżej
To oczywiście reakcja na alert RCB rozsyłany do rodaków w różnych częściach Polski, z ostrzeżeniem o silnych i porywistych wiatrach. InPost zgrabnie to wykorzystał, przedłużając teraz czas na odbiór paczek. To z pewnością pozytywnie zostanie odebrane przez klientów i wpłynie na postrzeganie marki i wizerunek firmy wśród klientów w naszym kraju. Brawa dla działu marketingu i całego InPostu.
Aktualizacja 18.02
InPost znowu reaguje w na kolejny Alert RCB, tym razem z myślą o kurierach i zawiesza usługę Paczka w weekend. Od klientów, którzy już opłacili przesyłkę z dostawą w weekend nie będzie pobierana opłata.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu