Ostatnimi czasy dużo mówiliśmy raczej w złym klimacie o zakupach grupowych, nie tylko w Polsce. Kiedy jednak słyszymy takie historie jak ta z kolejn...
Ostatnimi czasy dużo mówiliśmy raczej w złym klimacie o zakupach grupowych, nie tylko w Polsce. Kiedy jednak słyszymy takie historie jak ta z kolejnym bankructwem biura podróży w tle i zachowaniu Groupon w stosunku do swoich klientów w związku z wykupieniem za jego pośrednictwem wycieczek w tym biurze, nie będziemy szczędzić słów uznania i pochwały za taką postawę.
Z informacji przesłanych nam dziś wynika, iż Groupon pokryje koszty wszystkich klientów, którzy skorzystali z oferty Alba Tour za pośrednictwem zakupów grupowych. I to zarówno pieniądze wpłacone na konto Goupona jak i tą część przelaną już na konta Alba Tour.
Z oferty upadłego biura podróży skorzystało na Grouponie 3 tysiące osób. W związku z tym Groupon musi liczyć się z pokryciem kosztów w wysokości blisko miliona złotych.
Jak czytamy na blogu Groupona, proponowane są dwa rozwiązania dla klientów:
- Propozycję innej, dowolnej oferty turystycznej z katalogu znajdującego się na stronie http://lastminute.groupon.pl i obejmującego oferty największych i renomowanych biur podróży. Do dyspozycji oddajemy klientom co najmniej kilkaset aktualnych ofert w dowolnych terminach. Przy wyborze oferty o pełnej wartości podstawowej ceny imprezy, na którą wykupiony został kupon, klienci nie będą musieli dodatkowo dopłacać, zaś jeśli wartość oferty będzie wyższa, wystarczy dopłacić różnicę. Groupon nie zwraca różnicy w przypadku wyboru oferty tańszej. Na wybór oferty klienci mają do 30 dni.
- Pełny zwrot zarówno 30% wpłaconych na konto Groupon, jak i 70% wpłaconych na konto Alba Tour Polska, w przypadku braku zainteresowania ofertą zastępczą.
Brawo Groupon! Ktoś z Was skorzystał z tej oferty Alba Tour? Jeśli tak, to którą propozycję Groupona wybraliście?
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu