Dzisiaj na Techcrunch EU ukazała się informacja o AdTaily, który już za chwilę startuje w angielskojęzycznej wersji. W tekście jest parę ciekawych ...
Oprócz opisu oferty zagranicznej wersji AdTaily pod artykułem w bazie CrunchBase pojawi się ciekawy wpis o wielkości inwestycji Agory w AdTaily . Według informacji tam podanych było to 314 tysięcy dolarów (z tego co pamiętam wartość inwestycji nie była wcześniej ujawniona) czyli całkiem niezła suma jak na nasze warunki. Oczywiście jest to inwestycja w serwis i jego rozwój - jak zresztą widać zespół prowadzący AdTaily skutecznie i efektywnie wykorzystuje te fundusze rozszerzając swój biznes na inne kraje.
Jeśli chodzi o zagraniczną odsłonę Adtaily to z opisu wynika, że różni się ona znacznie od tego co oferuje ten serwis w Polsce. Przede wszystkim nie ma prowizji przy zakupie reklamy przez widget, z tego co zrozumiałem jest więcej opcji cen (za dzień, tydzień i miesiąc) a do opublikowania reklamy nie trzeba mieć nawet własnej grafiki ponieważ serwis oferuje generator, który wygeneruje button reklamowy z podanym przez nas tekstem. Mam nadzieję, że te wszystkie zmiany zawitają niedługo również do Polskiej wersji AdTaily.
Video promocyjne serwisu:
People powered advertising from AdTaily.com on Vimeo.
Trzymam kciuki za podbój zagranicznych rynków i życzę dużej ilości sprzedanych reklam.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu