Facebook nie od wczoraj jest uznawany za świetne narzędzie marketingowe w sieci. Każdy liczący się biznes czy marka posiada swój własny FanPage w tym ...
Bądź co bądź, Facebook to największy serwis społecznościowy na świecie - audytorium jest ogromne, potencjalny reklamodawca może dotrzeć do milionów ludzi. Nic dziwnego, że powstały wyspecjalizowane agencje reklamowe zajmujące się marketingiem tylko i wyłącznie na Facebooku. To właśnie w ich stronę wyciągnął rękę serwis, tworząc narzędzie ułatwiające im codzienną pracę - Account Groups.
Dzięki nowemu narzędziu, właściciele agencji reklamowych (i nie tylko) mogą w wygodny sposób zarządzać kampaniami reklamowymi w Facebook Ads, grupować je. Oprócz tego, nowa funkcja umożliwia także zarządzanie grupami, stronami, raportami etc.
Członkom możemy nadać odpowiednie prawa: administratorzy, użytkownicy ogólni, dostęp do raportów, lub usunięcie z grupy. Nowo dodany członek, musi potwierdzić zaproszenie do grupy w sekcji Menedżera reklam. Gdy grupa jest poprawnie skonfigurowana, użytkownicy mogą wybrać z rozwijanej listy Konta Ad Manager i zobaczyć wszystkie kampanie, wszystkich kont, które zostały dodane.
W celu lepszego poznania nowej funkcji, zapraszam do przejrzenia specjalnego poradnika napisanego przez Facebooka.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu