Gry

Ubisoft tak mocno w e-sport jeszcze nie szedł nigdy. Zobaczcie jak zmienia Rianbow Six: Siege

Kamil Świtalski
Ubisoft tak mocno w e-sport jeszcze nie szedł nigdy. Zobaczcie jak zmienia Rianbow Six: Siege
Reklama

Rainbow Six jest serią, która cały czas przyciąga do siebie ogromną rzeszę graczy. I jeżeli śledzicie zmagania najlepszych graczy w temacie — to przyjrzyjcie się bliżej zmianom, które czekają ligę Tom Clancy`s Rainbow Six® Pro w najbliższych sezonach!

Zagrywając się w Rainbow Six: Siege Tomek był zdziwiony, że to tak dobra i wciągająca gra. I wiem, że wszyscy którzy dali szansę tej świetnej strzelaninie od Ubisoftu się zgodzą. Reszta... no cóż, musi sama spróbować swoich sił -- tylko uważajcie, czas przy niej płynie zaskakująco szybko. Profesjonalna liga graczy rozrasta się z każdym miesiącem, a dziś wydawca ogłasza wielkie zmiany w formule, które wejdą w życie już od czerwca tego roku!

Reklama


Tom Clancy's Rainbow Six Pro League składać się będzie z dwóch sezonów, po sześć miesięcy każdy, rozgrywanych od czerwca do listopada i od grudnia do maja. Na zakończenie każdego sezonu rozegrane zostaną finały, w których weźmie udział osiem najlepszych drużyn sezonu - po dwie na region: Azja-Pacyfik, Europa, Ameryka Południowa i Ameryka Północna. Uczestnicy będą rywalizować o nagrody w łącznej puli 275 tysięcy dolarów. Format sześciomiesięczny zostanie wdrożony w czerwcu 2018 r., po zmianie sezonowej trwającej od marca do maja 2018 r. Sezon przejściowy czyli siódmy sezon Pro League trwać będzie 3 miesiące, a jego finały zostaną rozegrane w USA, w połowie maja 2018 r.

Czyli harmonogram na najbliższe dwa lata wyglądać będzie następująco:

  • .
  • .
  • .

Warto także mieć na uwadze, że zmiany dotyczyć będą także turniejów Majors. Te odbywać będą się dwa razy w roku — i oprócz Six Invitational które startują już w lutym, można już zacierać ręce na sierpniowe Six Major. Pula nagród robi wrażenie — mówimy kolejno o 350 tys. i 500 tys. dolarów!

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama