Bez chodzenia po sklepie, pakowania czy stania w kolejce, usługa „Zamów i Odbierz” dostępna już jest we wszystkich 6800 sklepach sieci Żabka.
Początkowo w ramach testów można było zamawiać zakupy w aplikacji Żappka i odebrać je w wybranych 20 sklepach Żabki w Warszawie. Usługa „Zamów i Odbierz” systematycznie była rozszerzana o kolejne lokalizacje, a od początku tego tygodnia udostępniona została we wszystkich sklepach sieci w Polsce, w dużych i małych miejscowościach.
Tomasz Blicharski, Wiceprezes Zarządu ds. finansowych i rozwoju w Żabka Polska:
Sytuacja epidemiologiczna, z którą mierzymy się niemal od początku roku, stała się dla nas dodatkowym bodźcem do przyspieszenia naszych działań w tym obszarze. W kwietniu uruchomiliśmy testowo usługę „Zamów i odbierz”, umożliwiającą klientom zakupy za pośrednictwem aplikacji żappka, z której korzysta już blisko 4 mln użytkowników. Obecnie, kiedy mamy do czynienia z koniecznością zachowania dystansu społecznego oraz zwiększonymi oczekiwaniami dotyczącymi bezpieczeństwa zakupów, spotkała się ona z bardzo dobrym przyjęciem naszych klientów. Dlatego zdecydowaliśmy się rozszerzyć testy na wszystkie blisko 6800 placówek sieci Żabka w Polsce.
Złożyć zamówienie na zakupy możemy wygodnie w domu lub w pracy z poziomu aplikacja Żappka. Wystarczy z menu aplikacji wybrać opcję - Zamów i odbierz, wskazać na mapie lokalizację sklepu, w którym będziemy chcieli odebrać nasze zakupy, wybrać produkty i gotowe. Żabka deklaruje, że zakupy będą gotowe do odbioru w maksymalnie 15 minut od złożenia zamówienia, a odebrać je możemy w przeciągu 2 godzin.
Niestety, sposób ten nie omija problemu "godzin dla seniorów", próbowałem dziś złożyć zamowienie w tych godzinach i pojawił mi się na ekranie komunikat, że będę mógł je odebrać dopiero po godzinie 12. Usługa jest darmowa, ale do każdych zakupów doliczana jest opłata 0,99 zł za papierową torbę, w której będą czekały już na nas zapakowane produkty.
Źródło: Żabka.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu