Mobile

Z BLIKIEM bilety w aplikacji Jak dojadę tańsze o połowę

Grzegorz Ułan
Z BLIKIEM bilety w aplikacji Jak dojadę tańsze o połowę
Reklama

Zaledwie tydzień temu informowaliśmy o wprowadzeniu w aplikacji Jak dojadę możliwości zakupu biletów komunikacji miejskiej w Warszawie, przy pomocy podpiętej karty płatniczej lub przy wykorzystaniu BLIKA. Dziś BLIK poinformował o ciekawej promocji dla użytkowników tej aplikacji, którzy zechcą w ten sposób zakupić bilet na przejazd.

Promocja dotyczy prawie wszystkich biletów dostępnych w aplikacji Jak dojadę, a więc zarówno czasowych jak i okresowych - dobowych lub weekendowych, które mogą zakupić o połowę taniej mieszkańcy Warszawy, Trójmiasta i Leszna.

Reklama

Bartosz Burek, prezes CITY-NAV sp. z o. o.:

Bezpieczne i wygodne zakupy biletów w aplikacji mobilnej są kolejnym krokiem w rozwoju Jakdojade.pl. Zaczynamy w kilku lokalizacjach ale mamy nadzieję, że wkrótce wprowadzimy nową usługę w wielu kolejnych miastach. Kanał mobilny jest dla nas kluczowy, dlatego nawiązaliśmy współpracę z Polskim Standardem Płatności, liderem mobilnych innowacji płatniczych w Polsce.

Dodatkowo, bilet grupowy w Warszawie, który dostępny jest w cenie 40 zł, kosztować będzie przy zakupie przez BLIKA 25 zł, podobnie obniżono cenę za bilet 3-dniowy w 1 strefie z 36 zł do 21 zł oraz 3-dniowy w 2 strefie z 57 zł do 42 zł.

Dariusz Mazurkiewicz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK:

BLIK i Jakdojade.pl to przykłady nowoczesnych marek, które wiedzą, jak ważne jest doświadczenie użytkownika. Wdrożenie sprzedaży biletów w aplikacji i płatności BLIKIEM jest tego najlepszym dowodem. Wspólnie zachęcamy do korzystania z nowoczesnych rozwiązań, które oszczędzają użytkownikom czas, są wygodne i bezpieczne.

Promocja już działa i potrwa do 10 stycznia 2018 r., a więc pozostał jeszcze miesiąc na przemieszczanie się komunikacją miejską w tych pięciu miastach za połowę ceny. Więcej szczegółów promocji znajdziecie pod tym linkiem.

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama