Felietony

Wywiad z szefem Groupon - warto obejrzeć

Grzegorz Marczak
Wywiad z szefem Groupon - warto obejrzeć
10

Groupon czyli zakupy grupowe to jeden z internetowych hitów, którego rosnąca popularność doszła nawet do naszego kraju w postaci licznych klonów i oryginału do którego przyznam się bez bicia coraz częściej zaglądam. Biznes ten jest o tyle niesamowity, że powstał dwa lata temu i po tak krótkim okresi...

Groupon czyli zakupy grupowe to jeden z internetowych hitów, którego rosnąca popularność doszła nawet do naszego kraju w postaci licznych klonów i oryginału do którego przyznam się bez bicia coraz częściej zaglądam. Biznes ten jest o tyle niesamowity, że powstał dwa lata temu i po tak krótkim okresie czasu generuje na dziś milion dolarów przychodu dziennie. Jest obecny w 22 krajach (ponad 170 miast) a łączna liczba subskrybentów maila z powiadomieniami o nowych ofertach osiągnęła już 12 milionów osób. Piszę o tym dlatego, że jest okazja obejrzenia wywiadu jaki przeprowadzili ludzie z Techcrunch z CEO Groupon. Dla mnie osobiście był to bardzo ciekawy i inspirujący materiał więc mam nadzieję, że i wam się spodoba.

Groupon czyli zakupy grupowe to jeden z internetowych hitów, którego rosnąca popularność doszła nawet do naszego kraju w postaci licznych klonów i oryginału do którego przyznam się bez bicia coraz częściej zaglądam. Biznes ten jest o tyle niesamowity, że powstał dwa lata temu i po tak krótkim okresie czasu generuje na dziś milion dolarów przychodu dziennie. Jest obecny w 22 krajach (ponad 170 miast) a łączna liczba subskrybentów maila z powiadomieniami o nowych ofertach osiągnęła już 12 milionów osób. Piszę o tym dlatego, że jest okazja obejrzenia wywiadu jaki przeprowadzili ludzie z Techcrunch z CEO Groupon. Dla mnie osobiście był to bardzo ciekawy i inspirujący materiał więc mam nadzieję, że i wam się spodoba.

Ps. Warto zwrócić uwagę na zmiany jakie planuje wdrożyć Groupon. Chcąc zwiększyć dzienną ilość publikowanych ofert zaczną je personalizować poprzez uwzględnianie historycznych zakupów danego użytkownika i jego lokalizacji. Dzięki temu zwiększą jeszcze bardziej sprzedaż i obsłużą również mniejsze społeczności i małe lokalne biznesy.

Ps. Warto zwrócić uwagę na zmiany jakie planuje wdrożyć Groupon. Chcąc zwiększyć dzienną ilość publikowanych ofert zaczną je personalizować poprzez uwzględnianie historycznych zakupów danego użytkownika i jego lokalizacji. Dzięki temu zwiększą jeszcze bardziej sprzedaż i obsłużą również mniejsze społeczności i małe lokalne biznesy.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy:

zakupy grupoweGroupon