8

Wielki Guy, wielka klapa i żarty

Wielki Guy twórca imponującego Truemors stara się żartobliwie wybrnąć z niepowiedzenia (chyba teraz już można tak powiedzieć) jakim był jego strartup. Jak już wcześniej pisałem truemors powstało jakby bez pomysłu na to czym naprawdę serwis ma być. Jedyną innowacją w serwisie była możliwość zgłaszania treści przez telefon. Dzisiaj na blogu Guy-a Kawasaki, autor żartobliwie opisuje […]

Wielki Guy twórca imponującego Truemors stara się żartobliwie wybrnąć z niepowiedzenia (chyba teraz już można tak powiedzieć) jakim był jego strartup.

Jak już wcześniej pisałem truemors powstało jakby bez pomysłu na to czym naprawdę serwis ma być. Jedyną innowacją w serwisie była możliwość zgłaszania treści przez telefon.

Dzisiaj na blogu Guy-a Kawasaki, autor żartobliwie opisuje jak to zrobił serwis web 2.0 za 12,107 USD i jakie życiowe doświadczenia zdobył tworząc nowy serwis. Bardzo ciekawa jest wzmianka ile razy na temat tego serwisu pisał np: TechCrunch


Prezentacja na temat Truemorts


Guy dumnie oznajmia, iż uwodnił światu, że dzięki darmowym narzędziom takim jak wordpress jest w stanie za 12 tysięcy dolarów zrobić serwis web 2.0 (moim zdaniem przepłacił o jakieś 11 tysięcy dolarów).

Jedyne podsumowanie jakie chyba jest naprawdę szczere (treść całego postu przypomina raczej próbę obrócenia w żart swojego raczej nie udanego serwisu) to stwierdzenie, że nie ma czegoś takiego jak czarny PR – nawet jeśli krytykują to krytykowany zyskuje.

Polecam przeczytanie całego wpisu na blogu Guy-a