2

Tim Cook znowu przeprasza

Tym razem CEO Apple przeprasza chińskich konsumentów. Przeprasza za problemy w komunikacji z firmą i serwisem oraz za politykę związaną z serwisem i naprawami We are aware that a lack of communications… led to the perception Apple’s attitude was arrogant and that we do not care and attach importance to consumer feedback,” „We express our […]

timcook-290912

Tym razem CEO Apple przeprasza chińskich konsumentów. Przeprasza za problemy w komunikacji z firmą i serwisem oraz za politykę związaną z serwisem i naprawami

We are aware that a lack of communications… led to the perception Apple’s attitude was arrogant and that we do not care and attach importance to consumer feedback,” „We express our sincere apologies for any concerns or misunderstandings this gave consumers”

Nie ma się co dziwić, że przepraszają skoro Chiński rynek niedługo będzie dominował w ich zestawieniu przychodowym, przebijając nawet rodzimą Amerykę (mają 17 tysięcy punktów sprzedaży w Chinach).

O co poszło w Chinach? Według doniesień BBC chodzi o nie dotrzymane obietnicy wymiany telefonów na nowy w przypadku poważnych awarii telefonu w czasie trwania gwarancji oraz o problemy z komunikacją z firmą Apple.

Hipokryzja goni więc hipokryzję, kraj który słynny jest z kserowania każdej technologii, korupcji, ignorancji i wykorzystywania ludzi nagle walczy o jakość obsługi konsumenta. No i Apple które znane jest z odporności na krytykę nagle przeprasza. Zapewne z dbałości o swoją opinię i jakość usług a nie dlatego, że Chiński rynek za chwilę będzie dla nich tym priorytetowym.