Start Apple Music mógł oznaczać wiele rzeczy, ale bez wątpienia była to jedna z tych rzeczy, którą miło wspominać powinni użytkownicy innych usług str...
Start Apple Music mógł oznaczać wiele rzeczy, ale bez wątpienia była to jedna z tych rzeczy, którą miło wspominać powinni użytkownicy innych usług streamingowych. Dlaczego? Otóż właśnie z tego powodu pozostali gracze na rynku wzięli/biorą się do roboty i prezentują kolejne nowości. Przyszła kolej na Tidal i ofertę rodzinną.
Będzie ona dostępna w każdym z 44 krajów, gdzie operuje Tidal, czyli oczywiście również w Polsce. Tidal postanowił podejść do sprawy w następujący sposób: każde dodatkowe konto ponad podstawowe będzie otrzymywało zniżkę w wysokości 50% od ceny podstawowej. Przecena dotyczy obydwu wersji usługi: premium oraz HiFi. Rozwiązanie to różni się od oferty Apple, które proponuje stałą opłatę w wysokości 7,99 euro, lecz z pewnymi ograniczeniami związanymi z chmurą rodzinną Apple. Spotify, które od dłuższego czasu oferuje wersję rodzinną ma dokładnie tę samą propozycję (-50% dla każdego następnego członka rodziny).
Jeśli zechcecie skorzystać z oferty rodzinnej Tidal należy udać się do ustawień konta, wybrać zarządzanie subskrypcją i kliknąć na Tidal Family. Wtedy możemy dodawać kolejne konta do naszego profilu z potwierdzeniem informacji o opłacie w wysokości 9,99 zł za wersję Premium i 19,99 za wersję HiFi.
Oczywiście jest to jedynie dogonienie konkurentów przez Tidala, ale wyraźnie widać, że każda działalność jednej z usług nie pozostaje bez odpowiedzi pozostałych. Wychodzi to nam, użytkownikom, tylko na dobre. Przynajmniej na razie. Co i kto będzie następny? Chętnie się przekonam i to jak najszybciej.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu