Twórca Techcrunch odwiedził twórcę Digg.com w jego biurze po to aby nagrać wywiad video o tym jak powstał Digg, jak firm się rozwijała i jaki jest jej...
Twórca Techcrunch odwiedził twórcę Digg.com w jego biurze po to aby nagrać wywiad video o tym jak powstał Digg, jak firm się rozwijała i jaki jest jej obecny status.
Gorąco polecam posłuchać co ma do powiedzenia Kevin Rose, mimo jego wieku ma on bardzo dużo doświadczenia w prowadzeniu biznesu online, tworzeniu nowych przedsięwzięć i kontaktach z VC. Kevin opowiada między innymi dlaczego nie sprzedali firmy, jaki jest jego stosunek do sprzedaży większości udziałów, jakie momenty w rozwoju Digg.com były przełomowe itp.
Warto też zwrócić uwagę, iż Digg zauważa rosnącą popularność Twittera i Facebooka (wczoraj pisałem o tym, że Twitter i Digg staną się konkurentami) i ma zamiar reagować (prawdopodobnie jakimś nowym produktem). Niestety Arringtonowi nie udało się wyciągnąć jakichkolwiek szczegółów na temat tego czym ma być to coś nowego, zgaduje jedynie że będzie to związane z domeną Twittera czyli działaniami w czasie rzeczywistym.
Myślę, że Digg nie podda się tak łatwo i szybko nie da się zepchnąć do drugiej ligi jeśli chodzi o newsy i informacje w internecie. Rose i historia jego firmy pokazują, że potrafią się oni utrzymać na pozycji lidera już od ładnych paru lat - a trzeba przyznać, że jest to bardzo konkurencyjna kategoria biznesu.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu