Druga reklama Microsoftu z serii "Laptop Hunters" - tym razem w roli głównej facet który poszukuje laptopa za 1500 USD. Jego główne wymagania to min. ...
Druga reklama Microsoftu z serii "Laptop Hunters" - tym razem w roli głównej facet który poszukuje laptopa za 1500 USD. Jego główne wymagania to min. moc obliczeniowa, dobra bateria itp. Bohater reklamy zna się na komputerach i wie czego chce . Będąc w sekcji z Mackami padają słowa "macs are so sexy" ale zaraz potem "Macs to me are about aesthetics more than they are about the computing power. I don’t want to pay for the brand. I want to pay for the computer". Historia z zakupami kończy się podobnie jak w poprzedniej reklamie - główny bohater wybiera PC. Tym razem nie ma bezpośrednio porównania ceny Mac-a z PC za to jest silna sugestia, że za 1500 USD mocniejszy będzie PC (a Mac w tej cenie to super designe ale bez odpowiedniej mocy)
Ciekawe czy Apple ma zamiar jakoś reagować na te reklamy
Przyznam, że podobają mi się reklamy Microsoftu - prosty i jednoznaczny przekaz. W kontekście tej reklamy zastanawiam się czy Microsoft aby na pewno dobrze celuje? Wprawdzie pokazując drogi sprzęt jednocześnie dyskredytuje się cały produkt ale moim zdaniem główne różnice i to za co ludzie tak lubią markę Apple to przede wszystkim system (a może się mylę?). Niestety póki Mac OS będzie dostępny jedynie na super drogich komputerach Apple, Microsoft będzie mógł walić na oślep a i tak zawsze trafi.
Bardzo ciekawy jestem czy komputery Apple były by nadal tak popularne gdyby Mac OS można było instalować również na innych komputerach? Ja z pewnością (po tym jak zestarzeje się mój Macbook Pro) skorzystał bym z możliwości kupienia mocne sprzętu nie od Apple i uruchomienia na nim systemu Mac OS.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu