4

Tak, rynek reklamy online w Polsce rośnie. W pierwszej połowie roku osiągnął 1,2 miliarda złotych

IAB donosi, że według badania IAB AdEx realizowanego przez PwC, wydatki na reklamę online w Polsce w drugim kwartale 2013 roku wzrosły o 16% względem porównywalnego okresu zeszłego roku. Wartość reklamy online w pierwszym półroczu wyniosła 1,2 miliarda złotych co stanowi o 12% więcej niż w analogicznym okresie w roku ubiegłym. Co rośnie? Praktycznie wszystko […]

IAB donosi, że według badania IAB AdEx realizowanego przez PwC, wydatki na reklamę online w Polsce w drugim kwartale 2013 roku wzrosły o 16% względem porównywalnego okresu zeszłego roku.

Wartość reklamy online w pierwszym półroczu wyniosła 1,2 miliarda złotych co stanowi o 12% więcej niż w analogicznym okresie w roku ubiegłym.

1

Co rośnie? Praktycznie wszystko na czele z nieśmiertelnym displayem (choć liczonym łącznie z social media, video itd). Na co warto zwrócić uwagę to dynamika wzrostów w takich pod kategoriach jak video, social media i mobile. To one tak naprawdę pompują wzrosty displaya. Zgon zalicza natomiast reklama behawioralna (według danych z raportu).

2

Kto w sieci wydaje najwięcej na reklamę? Motoryzacja, Finanse i Handel – branże te łącznie reprezentując 40% budżetu wydawanego w Polskim internecie.

Banners and Alerts