We współpracy z Mercedesem przygotowaliśmy dla Was rozmowę z Motomi. To serwis z ogłoszeniami motoryzacyjnymi, który chce konkurować z Otomoto. Co wyróżnia ich na tle konkurencji i na co stawiają? Na te pytania odpowiada Aleksandra Fryca.
Startupy w Mercedesie: Motomi, czyli młody i ambitny konkurent Otomoto.pl
Tym razem wsiedliśmy w czerwonego Mercedesa CLA 220 i pojechaliśmy aż do Chojnic, czyli samochodem pokonaliśmy łącznie prawie 1000 kilometrów jednego dnia. Ale było warto, bowiem wróciliśmy z bardzo ciekawą rozmową.
Czym jest Motomi?
Motomi wygląda jak zwykła wyszukiwarka ofert sprzedaży pojazdów. Tymczasem na Motomi znajdziecie nie tylko dokładne opisy ze zdjęciami aut, ale również materiały wideo. Jednocześnie serwis połączył siły z AutoCentrum.pl, dzięki czemu dostarcza wiele informacji pomagających w świadomym podjęciu decyzji. W przyszłości ogłoszenia z Motomi mają pojawiać się również na AutoCentrum, co zapewne pomoże w promocji obu stron.
Motomi pomaga w sprzedaży samochódu zwykłemu użytkownikowi, ale oferuje również ciekawe pakiety abonamentów i pakiety usług dodatkowych dla firm - ma to pomóc w sprzedaży większej ilości aut. W ramach abonamentu użytkownik otrzymuje również własny adres internetowy w domenie motomi.pl, gdzie pojawia się grafika, logo, opisy, filmy - w skrócie cała oferta, jaką chce przedstawić potencjalnym klientom firma.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu