Samsung Galaxy Note to jeden z tych produktów, które trudno jednoznacznie określić. Nie ma co jednak ukrywać, że ta krzyżówka smartphone’a z tabletem ...
Samsung Galaxy Note to jeden z tych produktów, które trudno jednoznacznie określić. Nie ma co jednak ukrywać, że ta krzyżówka smartphone’a z tabletem okazała się sporym sukcesem, a rysik przeżywa swoją drugą wiosnę, po tym, jak kilka lat temu pochowano go w jednej trumnie z różnymi palmtopami.
Wczoraj Samsung poinformował, że jego phablet (?) sprzedał się w ciągu ostatnich 5 miesięcy w 5 milionach sztuk! To naprawdę dobry wynik, jak na urządzenie, które nie tyle wstrzeliło się w niszę, co chyba samo ją stworzyło.
Z tej okazji, aby uczcić sukces Galaxy Note’a, postanowiono rozszerzyć grupę potencjalnych odbiorców o przedstawicieli innych gatunków ssaków, w tym przypadku o słonia. Oczywiście żartuje, za to obejrzyjcie nową reklamówkę Samsung Galaxy Note’a, w której rzeczywiście występuje przedstawiciel rodziny trąbowatych.
http://youtu.be/KBrmaE82uY4
„Bigger is better”. Cóż, czysty truizm;) Reklama jest naprawdę świetnie zrealizowana, choć oczywiście Samsung nieco się nią podkłada – sieć nie znosi próżni, czekam na hasła: „Galaxy Note tylko dla słoni” i tym podobne. Nie zmienia to jednak faktu, że tą reklamą firma nieco ociepla swój wizerunek, który nadszarpnęła, moim zdaniem, nieźle zrealizowanymi, ale mało ciekawymi reklamami naśmiewającymi się z kolejek za iPhone’m.
Nie wiem, jak Wam, ale „słoniowa” reklama naprawdę przypadła mi do gustu i wywołała uśmiech na twarzy.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu