11

Polska jednym z pierwszych europejskich rynków dla Samsung Pay i Android Pay [prasówka]

Trwają rozmowy z bankami w sprawie wprowadzenia usług Android Pay i Samsung Pay w Polsce. Start zaplanowano jeszcze na ten rok.

Płatności Google’a i Samsunga w Polsce?

Jak donosi Rzeczpospolita, Polska ma być jednym z pierwszych europejskich rynków, gdzie uruchomione zostaną usługi Samsung Pay oraz Android Pay. Obie firmy powoli przymierzają się do wejścia na nowe rynki. Dotychczas swoje płatności przy użyciu telefonu oferowały wyłącznie w kilku regionach świata (i na największych rynkach). Co ciekawe, informację dotyczącą Android Pay potwierdza Marta Jóźwiak, rzecznik Google w Polsce, tłumacząc:

Polska wydaje nam się szczególnie dobrym miejscem, żeby uruchomić Android Pay. Chcielibyśmy wystartować jeszcze w tym roku.

Aktualnie trwają rozmowy z bankami. To od nich będzie głównie zależało, ile jeszcze potrwa wdrażanie usług nad Wisłą.

#UberLODY

Co jakiś czas Uber organizuje różnego rodzaju akcje, w ramach których zamiast kierowcy możemy zamówić koszulkę, choinkę, pączki… Tym razem dostępne będą lody. Dziś w godzinach 11:00 – 15:00 możecie zamówić cztery kubki Häagen-Dazs (po 100 ml każdy) o różnych smakach za symboliczną dyszkę. Kierowca przywiezie je pod Wasz dom. Warto się śpieszyć, bo praktyka pokazuje, ze zainteresowanie takimi akcjami jest ogromne.

Jeżeli nie macie jeszcze konta na Uberze polecam zarejestrowanie się z mojego linka polecającego lub skorzystanie z kodu uuz6y3r5ue podczas zakładania konta. Dzięki temu otrzymacie 25 złotych na pierwszy przejazd (tyle samo dostanę ja).

The Art of Civilization VI

Czekacie na nową odsłonę Civilization? Ja bardzo. Twórcy udostępnili nowy trailer, w którym opisują stylistykę graficzną nowej produkcji. Gra będzie różnić się od poprzedniczek, co może wywoływać skrajne emocje. Pierwsze wrażenia są jednak póki co pozytywne. Czekamy na więcej!

Nowe logo Mastercard

Firma Mastercard postanowiła zmienić jeden z najbardziej rozpoznawalnych logotypów na świecie.

Aby odnosić sukcesy w nowym, szybko ewoluującym świecie cyfrowym, musimy unowocześnić i udoskonalić naszą markę oraz nadać jej prosty i elegancki wygląd, zachowując jednocześnie jej rozpoznawalność.

– powiedział Raja Rajamannar, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Mastercard.

Marka ma być unowocześniona, głównie pod kątem cyfrowego świata, który w płatnościach cały czas nabiera większego znaczenia – nowy logotyp ma być symbolem tych zmian. Z jednej strony dziwnie patrzy się na zmianę jednego z najbardziej rozpoznawalnych logotypów, z drugiej wyszło naprawdę nieźle. Szczególnie, że nowe logo będzie bardziej czytelne na wszelkiej maści mobilnych urządzeniach, również tych z małymi ekranami. Dobra robota.

grafika: 1