Felietony

Polskie edukacyjne aplikacje na iPada od Mind the Kids i Macoscope

Grzegorz Marczak
Polskie edukacyjne aplikacje na iPada od Mind the Kids i Macoscope
Reklama

Pamiętacie Mind the Kids, zespół, który wygrał pierwszą edycję konkursu dla startupów organizowanego przez Agorę czyli startup fest (przy okazji warto...

Pamiętacie Mind the Kids, zespół, który wygrał pierwszą edycję konkursu dla startupów organizowanego przez Agorę czyli startup fest (przy okazji warto wspomnieć, że w tym roku też odbywa się ten konkurs)? Okazuje się, że był to bardzo dobry wybór jurorów ponieważ firma cały czas prężnie działa i się rozwija.
Reklama

W App Store właśnie pojawiła się kolejna seria aplikacji dla dzieci „Czego nie wiedzie o wodzie na świecie”. Aplikacja ta powstała przy współpracy z Polską Akcją Humanitaroną, wydawcą jest Mind the Kids a za przygotowanie aplikacji odpowiadał Macoscope.

“Książeczki dla dzieci, które tworzymy wspólnie z Mind the Kids, są częścią naszego programu edukacyjnego. W prosty, pomysłowy i zabawny sposób staramy się przekazywać wiedzę na temat dostępu do wody pitnej i warunków sanitarnych na świecie” – mówi Paulina Szczygieł z PAH

Jest niestety tylko jedno ale, otóż cena serii to 4,99 USD. Biorąc pod uwagę edukacyjny i pro ekologiczny charakter książek wydaje mi się, że jest to i będzie dość duża bariera dla klientów. Łatwo wydaje się bowiem drobne pieniądze na gry czy też głupawe aplikacje rozrywkowe niż 5 USD na aplikacje edukacyjne.

Obawiam, że taki poziom cenowy może być utrudnieniem w dotarciu z aplikacją do najmłodszych. I proszę nie zrozumcie mnie źle, jestem za tym aby płacić za dobre produkty, realia jednak są takie, że szybciej kupimy 10 gier za dolara niż wydamy na jedną aplikację i to edukacyjną 5 dolarów.

Jeśli jesteście zainteresowani szczegółami na temat tego produktu zapraszam na stronę czegoniewiecie.pl dowiecie się tam nieco więcej na temat całej akcji, która nie kończy się na internecie. Właściwie aplikacje na iPada to jedynie dodatek.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama