19

Papurazzi rozpoczyna współpracę z PizzaPortal – dobry ruch

Papurazzi to serwis w którym społeczność ocenia restauracje i posiłki w nich podawane. Każdy może przesłać zdjęcie, wyrazić opinie i zachęcić lub też ostrzec innych użytkowników przed daną restauracją czy lokalem. Pomysł nośny i dość chwytliwy zyskał sobie dość sporą popularność i przychylność dużych mediów. Dzisiaj natomiast serwis ogłosił współpracę z portalem PizzaPortal, który specjalizuje […]

Papurazzi to serwis w którym społeczność ocenia restauracje i posiłki w nich podawane. Każdy może przesłać zdjęcie, wyrazić opinie i zachęcić lub też ostrzec innych użytkowników przed daną restauracją czy lokalem. Pomysł nośny i dość chwytliwy zyskał sobie dość sporą popularność i przychylność dużych mediów. Dzisiaj natomiast serwis ogłosił współpracę z portalem PizzaPortal, który specjalizuje się w zamawianiu posiłków online (współpracuje z ponad 500 restauracjami w całej Polsce).

Połączenie zdjęć i recenzji potraw naszych użytkowników z możliwością zamówienia tych dań online minimalizuje naszym zdaniem groźbę trafienia na kulinarą minę i przyczynia się do poprawy jakości serwowanych dań. Zbliża nas więc do osiągnięcia celów dla których powstał portal – sprawienia abyśmy jedli znacznie lepiej a restauratorzy zaczęli szanować każdego klienta.” – mówi Konrad
Nowosz, twórca Papurazzi.pl.

Moim zdaniem bardzo dobry pomysł na monetyzację Papurazzi, bo jak zakładam od każdego posiłku zakupionego przy pomocy tego serwisu autorom będzie wpadać drobna suma. PizzaPortal zyskuje natomiast opinie, które w znacznym stopniu mogą wpłynąć na decyzję internautów.

Inna sprawa, że osobiście cały czas nie mogę się przekonać do zamawiania jedzenie online i to przez pośredników. Miałem kiedyś bardzo nieprzyjemne doświadczenia z netkelnerami i od tamtej pory dałem sobie spokój uznając, że to strata czasu. Patrząc na PizzaPortal (nie korzystałem z tego serwisu) raczej też nie czuję się zachęcony do spróbowania. Koszmarny moim zdaniem interfejs odstrasza. Chyba czas na przejście z serwisem do XXI wieku?