9

Motorola Xoom w kontrze do białego owczego pędu

Mocna reklam Motoroli pokazująca, że tak naprawdę jeśli coś staje się standardem to już nie jest cool, oryginalne i niepowtarzalne. Czas więc na nową modę i zdefiniowanie od nowa „oryginalności”. Nie ma w tym spocie nic nadzwyczajnego ale jednak trafia dobrze – szczególnie te białe kombinezony i wszędzie widoczne białe słuchawki są bardzo przemawiające :) […]




Mocna reklam Motoroli pokazująca, że tak naprawdę jeśli coś staje się standardem to już nie jest cool, oryginalne i niepowtarzalne. Czas więc na nową modę i zdefiniowanie od nowa „oryginalności”. Nie ma w tym spocie nic nadzwyczajnego ale jednak trafia dobrze – szczególnie te białe kombinezony i wszędzie widoczne białe słuchawki są bardzo przemawiające :) Wiadomo o jaki „owczy pęd” chodzi (bez urazy oczywiście, sam w nim po części uczestniczę).