Microsoft nie przepada za Google. A Google nie przepada za Microsoftem. Wiadomo to nie od dziś, wojna pomiędzy gigantami rynku informatycznego nabiera...
Reklama
Microsoft nie przepada za Google. A Google nie przepada za Microsoftem. Wiadomo to nie od dziś, wojna pomiędzy gigantami rynku informatycznego nabiera jednak ostatnio rumieńców. Twórca słynnego Windowsa uruchomił kampanię, w której atakuje bezpośrednio swojego konkurenta i wypomina Google rażące zaniedbania w temacie prywatności.
To cię zainteresuje Tekst o parówkach sprowokował do poważnych pytań o konszachty z Orlenem!Już możemy spacerować po Piotrkowskiej w Łodzi z Google Street View
Reklama
W pierwszej reklamie, zamieszczonej na oficjalnym kanale YouTube firmy Microsoft, atakowana jest usługa GMail:
W drugiej reklamie Microsoft postanowił skoncentrować się na Google Docs:
Czy Waszym zdaniem atakowanie konkurencji w reklamach, zamiast promowania własnych przewag, jest dobrą strategią marketingową?
Czytaj dalej poniżej
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu
Reklama