Fenomen serwisów takich jak Myspace czy Facebook jest na tyle zauważalny, że również przedstawiciele producentów samochodów zaczynają dostrzegać w nich potencjał. Mazda jest przykładem na to jak można wykorzystać możliwości Facebook do promocji swojego konkursu Mazda Design contest – w konkursie tym użytkownicy mogą zaprojektować samochód Mazda3 roku 2018. Konkurs trwał od 25 września a […]


Fenomen serwisów takich jak Myspace czy Facebook jest na tyle zauważalny, że również przedstawiciele producentów samochodów zaczynają dostrzegać w nich potencjał.

Mazda jest przykładem na to jak można wykorzystać możliwości Facebook do promocji swojego konkursu Mazda Design contest – w konkursie tym użytkownicy mogą zaprojektować samochód Mazda3 roku 2018.

Konkurs trwał od 25 września a 12 października podczas tak krótkiego okresu zostało złożone 300 prac z których zespół mazdy wybierze 10 najlepszych na które będą mogli głosować użytkownicy Facebook. Najlepsza 5 prac które zostanie wybrane będzie wraz z mazdą dopracowywane i pod koniec miesiąca oddane pod ponowne głosowanie.

Zwycięzki projekt będzie będzie pokazany (jako concept car ) podczas pokazu samochodowego w Los Angeles w przyszłym miesiącu – dodatkowo zwycięzca dostanie 1,000 dolarów (z nagrodami to mazda się nie wysiliła)

Swoją drogą ciekawe ile na takiej akcji promocyjnej zarabia Facebook?