Innowacyjność to słowo-klucz niezależnie od branży — doskonale o tym wiedzą wszyscy właściciele nowoczesnych przedsiębiorstw. Katalizator Innovation działa na polskim rynku od kilku lat. I jak zawsze docenia nowoczesne rozwiązania, które dokładają swoją cegiełkę do rozwoju lokalnego rynku. Regularnie organizowany konkurs Innovation gromadzi najznamienitszych przedstawicieli lokalnych firm związanych z biznesem, technologiami, a także współczesnych mediów i marketingu.
Masz innowacyjny biznes? Zgłoś się do konkursu Innovation 2019 i pozwól mu rozwinąć skrzydła!
Konkurs Innovation 2019: wszystko co musisz wiedzieć
Wszyscy którzy chcieliby wrócić do domu z jedyną w swoim rodzaju statuetką mają czas do 28 lutego, by zgłosić swoją kandydaturę. Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się podczas uroczystej gali Innovation 2019, która odbędzie się już 15 kwietnia w Warszawie. Oto kategorie, w których staną do konkursu wszyscy chętni zmierzyć się z innowacyjną konkurencją uczestnicy:
- Innowacyjny Biznes — zgłaszając nowatorskie koncepcje, odpowiadające na potrzeby rynku i budujące przewagę konkurencyjną. Chętni mają możliwość wyboru spośród sześciu podkategorii: produkt, usługa, model sprzedażowy, model biznesowy oraz dwie nowe: branding oraz CSR.
- Innowacyjne Doświadczenie — prezentując niekonwencjonalne pomysły na doświadczenia wzmacniające więź ludzi z markami. Podkategorie z tego obszaru to: content, event, customer/user experience oraz touchpoint.
- Innowacyjne Media, , gdzie można zgłaszać innowacyjne sposoby dotarcia do właściwych ludzi, we właściwym miejscu i o właściwym czasie, wybierając z podkategorii: aplikacje i platformy, algorytmy i narzędzia optymalizacyjne, formaty mediowe i/lub reklamowe, smart use of data.
Warto też nadmienić, że niezwykła statuetka czekająca na zwycięzców, to projekt przygotowany przez grupę panGenerator, prawdziwych innowatorów z rodzimego rynku! Ich dokonania zostały już wielokrotnie docenione zarówno lokalnie, jak i arenie międzynarodowej. W styczniu otrzymali oni nagrodę Paszport Polityki, zaś w 2016 roku odznaczeni zostali Złotym Lwem na Festiwalu Kreatywności w Cannes.
Ale choć statuetka jest kusząca sama w sobie, to na niej jeszcze nie koniec! Wszyscy uczestnicy konkursu mogą wziąć udział w gali konkursowej — niesamowitej uroczystości, w ramach której w jednym miejscu zgromadzą się twórcy najlepszych innowacji z różnych dziedzin. To doskonała okazja na pozyskanie nowych kontaktów, networkingu oraz bezpośredniego pozyskania potencjalnych klientów. Mowa o możliwości spotkania kilkuset CEO największych firm, agencji reklamowych i domów mediowych!
Oczywiście dla wszystkich uczestników konkursu Innovation, samo zgłoszenie do konkursu to zawsze dodatkowa reklama. Rzecz jasna największa z nich przypada dla nagrodzonych (wyniki konkursu wraz z dokładnym opisem innowacji zwycięzców publikowane będą we wszystkich kanałach organizatora, a także wśród patronów medialnych), ale pozostali także mogą liczyć na dotarcie do szerszej grupy odbiorców. Z myślą o wszystkich nominowanych tworzona jest konkursowa galeria, na specjalnej platformie, gdzie można znaleźć informacje na ich temat. To miejsce z którego regularnie korzystają klienci oraz agencje poszukujący nowych rozwiązań wartych wdrożenia do ich biznesów. Warto dodać, że zyskać mogą nie tylko wygrani — samo zgłoszenie już daje możliwość zwrócenia na siebie uwagi. W jury konkursu zasiadają specjaliści, wśród których znaleźli się m.in. dyrektorzy i osoby zarządzające największymi polskimi firmami, agencjami oraz domami mediowymi. Pełną listę osób oceniających tegoroczne zgłoszenia znajdziecie tutaj.
To konkurs, w którym liczy się innowacyjność
Powszechną tendencją jest, że konkursy odbywają się na przestrzeni lat pokazywały, że liczy się zaplecze finansowe oraz to jak silną marką na rynku jesteś. Tylko najwięksi rynkowi gracze, za którymi stał największy kapitał, mogli liczyć na zwycięstwo. Zeszłoroczna odsłona Konkursu Innovation jest doskonałym dowodem na to, że tutaj faktycznie liczy się pomysł i to co zgłoszony projekt ma do zaoferowania. Owszem — patrząc na pierwsze miejsce można poddać to wątpliwości (dla przypomnienia: statuetka za Innowacyjny Biznes trafiła do Idea Banku, za Idea Hub Express — nietypowe na rynku połączenie coworkingu, placówki banku oraz wagon pociągu). Trzeba jednak przyznać, że ten niezwykły projekt to prawdziwa innowacja — tym bardziej, że pozwalał przedsiębiorcom będącym klientami banku podróżować pomiędzy głównymi ośrodkami biznesowymi w kraju. Jednak wśród nagrodzonych nie zabrakło również startupów (w tym doskonale znanego czytelnikom AntyWeb Packhelp, czyli zapakuj.to), a także twórców aplikacji, platform, algorytmów czy działań optymalizacyjnych. Organizatorzy konkursu z dumą informują, że:
innowacja ma wiele twarzy i jej znamieniem jest to, że zmienia świat: niezależnie czy globalnie, czy lokalnie. Niejednokrotnie wspiera społecznie ważne tematy – czym dowodem są aż trzy statuetki, w tym dwie złote dla Saatchi & Saatchi IS dla Fundacji Onkoligicznej Alivia. Elementy graficzne i interfejs (HUD) mobilnej gry charytatywnej „War On Cancer”. Gra jest izometrycznym endless runnerem z innowacyjnym mechanizmem synchronizacji – gracz zarabia pieniądze na konkretnego chorego. Stylistyka została przeniesiona ze świata przedstawionego w spocie „wojna z rakiem”.
Reklama
Jak zgłosić się do konkursu Innovation 2019?
Jeżeli chcielibyście zgłosić swoją kandydaturę w konkursie Innovation 2019, możecie to zrobić za pośrednictwem oficjalnej strony. Znajdziecie tam również wszystkie najważniejsze informacje dotyczące konkursu, a także opisu poszczególnych kategorii. Na wszystkich zainteresowanych czeka tam również przejrzysty regulamin, a także informacje jak powinien wyglądać poprawnie wypełniony formularz.
Rozstrzygnięcie konkursu już 15. kwietnia 2019!
Tekst powstał przy współpracy z organizatorem konkursu Innovation 2019.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu