Świat

Leo Laporte zarabia 1,5 milion dolarów na TWIT

Grzegorz Marczak
Leo Laporte zarabia 1,5 milion dolarów na TWIT
11

Leo Laporte to osoba w świecie IT, której chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Twórca This Week in Tech (TWIT) w ramach którego produkuje wiele serii videocastów i podcastów technologicznych. Ostatnio na Mashable pojawiła się informacja o tym, że Laporte zarabia rocznie 1,5 miliona dolarów. Zanim z...

Leo Laporte to osoba w świecie IT, której chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Twórca This Week in Tech (TWIT) w ramach którego produkuje wiele serii videocastów i podcastów technologicznych. Ostatnio na Mashable pojawiła się informacja o tym, że Laporte zarabia rocznie 1,5 miliona dolarów. Zanim zachwycimy się tą sumą warto zobaczyć jak dużo pracy wkłada w swój biznes Laporte - nie ma dnia aby nie było go na antenie, jest sumienny i systematyczny do bólu. Jego programy są zawsze na najwyższym poziomie zarówno merytorycznym jak i technicznym.

Co jeszcze bardziej ciekawe - Laporte zapraszając gości do swoich audycji (które czasami trwają kilka godzin) dzieli się również z nimi dochodami z reklam jakie są podczas tych nagrań emitowane. Laporte jak i Techcrunch jest przykładem na to, że w branży IT da się zarabiać spore pieniądze jako komentator, dziennikarz czy bloger ale trzeba wykazać się olbrzymią cierpliwością i systematycznością.

Zapraszam do wysłuchania wypowiedz Laporte podczas jednej z konferencji - opowiada on o przyszłości mediów odwołując się do swoich doświadczeń z pracy w radiu i telewizji. Styl w jaki Laporte prowadzi to show nie pozwoli nam się nudzić podczas oglądania tego 40 minutowego materiału.

Leo Laporte to osoba w świecie IT, której chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Twórca This Week in Tech (TWIT) w ramach którego produkuje wiele serii videocastów i podcastów technologicznych. Ostatnio na Mashable pojawiła się informacja o tym, że Laporte zarabia rocznie 1,5 miliona dolarów. Zanim zachwycimy się tą sumą warto zobaczyć jak dużo pracy wkłada w swój biznes Laporte - nie ma dnia aby nie było go na antenie, jest sumienny i systematyczny do bólu. Jego programy są zawsze na najwyższym poziomie zarówno merytorycznym jak i technicznym.

Co jeszcze bardziej ciekawe - Laporte zapraszając gości do swoich audycji (które czasami trwają kilka godzin) dzieli się również z nimi dochodami z reklam jakie są podczas tych nagrań emitowane. Laporte jak i Techcrunch jest przykładem na to, że w branży IT da się zarabiać spore pieniądze jako komentator, dziennikarz czy bloger ale trzeba wykazać się olbrzymią cierpliwością i systematycznością.

Zapraszam do wysłuchania wypowiedz Laporte podczas jednej z konferencji - opowiada on o przyszłości mediów odwołując się do swoich doświadczeń z pracy w radiu i telewizji. Styl w jaki Laporte prowadzi to show nie pozwoli nam się nudzić podczas oglądania tego 40 minutowego materiału.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy:

blogipodcastvideocast