Moje przemyślenia

Kto najchętniej kupuje treści na tabletach? W Europie okazuje się, że Włosi

GM
Grzegorz Marczak
2

Najnowszy raport Nielsena porównuje Amerykanów i Europejczyków jeśli chodzi o kupowanie rzeczy na tabletach. Wychodzi na to, że w US aż 62% "tabletowców" płaci za muzykę, 58% za książki i 51% za filmy które ściągają na swoje urządzenia. Co natomiast ciekawe Europejczycy bardzo chętnie płacą...

Najnowszy raport Nielsena porównuje Amerykanów i Europejczyków jeśli chodzi o kupowanie rzeczy na tabletach.

Wychodzi na to, że w US aż 62% "tabletowców" płaci za muzykę, 58% za książki i 51% za filmy które ściągają na swoje urządzenia. Co natomiast ciekawe Europejczycy bardzo chętnie płacą za treści - wynik ten osiągnięty jest dzięki Włochom gdzie aż 44% użytkowników tabletów płaci za newsy. W ogóle okazuje się, że Włosi najchętniej płacą za wszystko na tabletach. Ciekawie na tym tle wyglądają natomiast Niemcy którzy są dla mnie dość zaskakująco powściągliwi jeśli chodzi o płacenie.

Różnice między EU i US mogą również wynikać z różnicy pomiędzy urządzeniami z jakich korzystam. W US dominujący jest iPad jeśli chodzi o tablety natomiast w EU już nie koniecznie. Różnice w systemach mobilnych mogą więc też determinować chęci płacenia za treści.

Wykres

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy:

statystykiTabletyiPadraporty