22

Konkurs i wyzwanie dla wszystkich kreatywnych agencji i freelancerów!

Infografika – to będzie słowo klucz w całej zabawie. Chodzi o to aby nasze agencje kreatywne, marketingowe i freelancerzy podjęli rękawicę w konkursie, którego głównym celem będzie zrobienie infografiki o polskim internecie Zadanie jest więc teoretycznie proste – przedstawić na infografice nasz internet. Można pokazać jego historię, rozwój w ostatnich latach lub też wybrać którąś […]

Infografika – to będzie słowo klucz w całej zabawie. Chodzi o to aby nasze agencje kreatywne, marketingowe i freelancerzy podjęli rękawicę w konkursie, którego głównym celem będzie zrobienie infografiki o polskim internecie

Zadanie jest więc teoretycznie proste – przedstawić na infografice nasz internet. Można pokazać jego historię, rozwój w ostatnich latach lub też wybrać którąś z największych kategorii i pokazać ją przy użyciu ciekawych liczb i faktów.

Dlaczego infografika i to o tak szerokim temacie? Przede wszystkim uważam, że mamy się czym chwalić jeśli chodzi o nasz internet. Po drugie, taka infografika może być bardzo przydatna by pokazać Polskę w różnego rodzaju prezentacjach i konferencjach. Po trzecie, dobra infografika może wygenerować duży buzz w internecie, co będzie z korzyścią dla jej twórcy (i szczerze mówiąc, nie wiem dlaczego w naszym kraju powstaje tak mało takich form prezentacji).

Oto zasady konkursu (jak zwykle będzie prosto):

Konkurs rozpoczyna się 25 października

Ci którzy podejmą rękawicę mają dwa tygodnie (do 8 listopada) na przesłanie infografiki na mój mail, czyli grzegorz.marczak[małpa]gmail.com

Infografiki przygotowane na konkurs nie mogą być nigdzie wcześnie publikowane

Tematem infografiki jest przedstawienie polskiego internetu (język angielski na infografice mile widziany)

Nadsyłane infografiki będą regularnie publikowane na blogu

W tygodniu 8 do 12 listopada na blogu Antyweb rozpocznie się głosowanie na najlepszą z prac (wszystkie prace zostaną ponownie opublikowane) – głosować będą oczywiście czytelnicy.

Wyniki zostaną ogłoszone 15 listopada

Zwycięzca oprócz buzzu w internecie zostanie przedstawiony na blogu Antyweb i przepytany ze swoich branżowych dokonań. Dodatkowo zostanie nagrodzony boksem reklamowym Adtaily na okres miesiąca czasu

Zdaję sobie sprawę, że w konkursie tym nie oferuję wiele. Myślę jednak, że najlepszą nagrodą dla zwycięzcy będą głosy czytelników oraz fakt, że dobra infografika rozejdzie się bardzo szybko po naszym (i nie tylko) internecie.

Zapraszam serdecznie wszystkich do zabawy. Mam nadzieję, że przyłączą się zarówno duże agencje marketingowe jak i freelancerzy z talentem graficznym i dobrym pomysłem.