Użyłem chwytliwego tytułu ale w tym jednak przypadku można powiedzieć, że jest on uzasadniony. Gadu Gadu znika jako marka i w raz z nową wersją i ...
Użyłem chwytliwego tytułu ale w tym jednak przypadku można powiedzieć, że jest on uzasadniony. Gadu Gadu znika jako marka i w raz z nową wersją i nowym otwarciem pojawia się pod nową nazwą czyli GG. Nie będzie to drastyczna zmiana jeśli chodzi o identyfikacje marki, bo użytkownicy już od dawna stosowali ten skrót rozmawiając o komunikatorze, a sam branding nie zmienia się też drastycznie.
Dla mnie raczej to symboliczne przeobrażenie choć z pewnością GG brzmi bardziej nowocześnie. Jest to też pewnego rodzaju odcięciem się od okresu w którym spółka nie mogła pochwalić się ani dobrymi wynikami ani też szczególnymi osiągnięciami jeśli chodzi o rozwój biznesu.
Cała przemiana GG oraz nowa wersja to dla mnie bardzo ciekawy case, który będę chętnie opisywał. Jeśli uda się bowiem rozkręcić ponownie tę markę i zdobyć nowych użytkowników (a nie tylko utrzymywała swój obecny poziom) to będzie to dowód, że przy odpowiednim zarządzaniu i strategii w sieci można zrobić wszystko.
Jeśli się natomiast nie powiedzie to również będzie to interesujący przypadek pokazując, jak trudno jest odbudować swoją pozycję w momencie kiedy przespało się czy też przegapiło kilka szans i ważnych wydarzeń związanych z własnymi biznesem.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu