Startups

Ich konkurentami jest Apple i Google a mimo to mają lepszy produkt

Grzegorz Marczak
Ich konkurentami jest Apple i Google a mimo to mają lepszy produkt
43

Ich firma jest warta 4 miliardy dolarów, niedawno pozyskali 250 milionów dolarów które planują wydać między innymi na inwestycje. Ich głównymi konkurentami jest Apple i Google a mimo to mają lepszy produkt i lepszą ofertę. Nie idą na giełdę ponieważ wszystko to co może im zaoferować giełda osiągnęli...

Ich firma jest warta 4 miliardy dolarów, niedawno pozyskali 250 milionów dolarów które planują wydać między innymi na inwestycje. Ich głównymi konkurentami jest Apple i Google a mimo to mają lepszy produkt i lepszą ofertę. Nie idą na giełdę ponieważ wszystko to co może im zaoferować giełda osiągnęli samodzielnie. Nie wchodzą w muzykę i filmy bo uważają, że trudno jest na tak rozproszonym rynku zrobić to dobrze.

Oto rozmowa z Drew Houston czyli CEO Dropboxa, firmy która moim zdaniem jest przykładem na to, że mała firma może zbudować i rozwijać produkt który jest w stanie skutecznie walczyć z produktami największych firm IT. Nie będę ukrywał, że jestem duży fanem nie tylko samego produktu ale również strategii rozwoju i sposobu w jaki prowadzą od lat firmę, faktu że nie sprzedali się Apple, że nie szukają łatwych pieniędzy na giełdzie itd.

Zapraszam do obejrzenia wywiadu:

Ich firma jest warta 4 miliardy dolarów, niedawno pozyskali 250 milionów dolarów które planują wydać między innymi na inwestycje. Ich głównymi konkurentami jest Apple i Google a mimo to mają lepszy produkt i lepszą ofertę. Nie idą na giełdę ponieważ wszystko to co może im zaoferować giełda osiągnęli samodzielnie. Nie wchodzą w muzykę i filmy bo uważają, że trudno jest na tak rozproszonym rynku zrobić to dobrze.

Oto rozmowa z Drew Houston czyli CEO Dropboxa, firmy która moim zdaniem jest przykładem na to, że mała firma może zbudować i rozwijać produkt który jest w stanie skutecznie walczyć z produktami największych firm IT. Nie będę ukrywał, że jestem duży fanem nie tylko samego produktu ale również strategii rozwoju i sposobu w jaki prowadzą od lat firmę, faktu że nie sprzedali się Apple, że nie szukają łatwych pieniędzy na giełdzie itd.

Zapraszam do obejrzenia wywiadu:

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy:

StartupDropbox