Gry online nadal przyciągają w US więcej użytkowników internetu niż serwisy społecznościowe, oglądanie krótkich filmów (youtube.com), czy też zwykłe "...
Gry online nadal przyciągają w US więcej użytkowników internetu niż serwisy społecznościowe, oglądanie krótkich filmów (youtube.com), czy też zwykłe "browsowanie" internetu. Takie dane podała Parks Associates w swoim ostatnim raporcie na temat rynku gier. Z raportu wynika, że aż 34% internautów w US przynajmniej raz w tygodniu gra w internecie w swoje ulubione gry. Oglądanie filmów to już 29%, serwisy społecznościowe odwiedza blisko 19% z amerykański internautów.
Wygląda na to, że nawet rosnąca bardzo dynamicznie popularność takich serwisów jak Youtube, Myspace czy Facebook nie jest w stanie pokonać popularności gier internetowych (choć trzeba przyznać, że Youtube dzielnie walczy o aby kategoria oglądania filmów była na pierwszym miejscu)
Jedyną aktywnością jaka jest w stanie zagrozić grą online jest oglądanie filmów video. W porównaniu do zeszłego roku aż o 123% zwiększyła się ilość osób, które oglądają w internecie filmy (w tym samym czasie gry online wzrosły o 79%)
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu