Google na porządnie zabrało się za swój pakiet aplikacji biurowych, ostatnio wprowadziło nowe funkcje w programie do prezentacji. Tym razem oficjalny blog google docs informuje o wprowadzeniu funkcjonalności sub folderów (długo oczekiwanych) oraz wprowadzeniu stopek i nagłówków w wydrukach dokumentów.
Google na porządnie zabrało się za swój pakiet aplikacji biurowych, ostatnio wprowadziło nowe funkcje w programie do prezentacji. Tym razem oficjalny blog google docs informuje o wprowadzeniu funkcjonalności sub folderów (długo oczekiwanych) oraz wprowadzeniu stopek i nagłówków w wydrukach dokumentów.
Więcej z kategorii Miniblog:
- Artykuły w czystym tekście bez nowych kont, wtyczek czy rozszerzeń
- Nokia Lumia 920 to telefon dla Ciebie, jeśli nie chcesz takich bójek
- Kiedy człowiek myśli, że z tymi konsolami wiele więcej się nie wymyśli
- Świetny ruch ze strony Allegro – Giełda domen
- Aplikacja mobilna Antyweb doczekała się swojej pierwszej recenzji!