28

GoBarbra 0,5 miliona UU w kilka dni – tak się teraz robi virale w sieci!

Dobry Viral to coś co obiecuje klientom każda agencja interaktywna. Udają się jednak bardzo rzadko, dlatego kiedy komuś uda się dobrze wstrzelić z pomysłem to uważam, że warto o tym wspomnieć. Tak się stało a właściwie tak się dzieje z akcją gobarbra.com. Pomysł typowo viralowy oparty o przebój „Barbra Streisand” autorstwa Duck Sauce, powstał z […]

Dobry Viral to coś co obiecuje klientom każda agencja interaktywna. Udają się jednak bardzo rzadko, dlatego kiedy komuś uda się dobrze wstrzelić z pomysłem to uważam, że warto o tym wspomnieć.

Tak się stało a właściwie tak się dzieje z akcją gobarbra.com. Pomysł typowo viralowy oparty o przebój „Barbra Streisand” autorstwa Duck Sauce, powstał z czwartku na piątek. Impulsem była przeróbka z Krzyśkiem Ibiszem w roli w głównej. Ktoś (dokładnie to pix-net.pl)wpadł na pomysł, aby w miejscu zwrotu „Barbra Streisand” osadzać dowolny tekst.

Do zrobienia całej zabawki wykorzystany został widget ze strony głównej ivona.com oraz fragmenty utworu. Efekt jaki osiągnięto tym prostym sposobem jest moim zdaniem niesamowity. Przez kilka dni stronę odwiedziło ponad 450 tysięcy unikalnych użytkowników którzy wygenerowali 720 tysięcy wizyt przy ponad 4,3 milionach odsłon. Strona wczoraj wieczorem była tak oblężona iż praktycznie nie była dostępna.