Tydzień temu Foursquare poinformował na swoim blogu o tym, że osiągnął kamień milowy w postaci 10 milionów użytkowników, a teraz dowiadujemy się, że p...
Żeby odmówić największemu serwisowi na świecie - Facebookowi - trzeba mieć tupet. Twórca Foursquare, Dennis Crowley, chciał jednak 30 milionów dolarów więcej za swój projekt, przez co umowa nie doszła do skutku. I dobrze, gdyż świetnie radzi sobie sam, a fuzja z Facebookiem umocniłaby tylko tego drugiego jako monopolistę kolejnej niszy.
Foursquare nawiązał niedawno porozumienie biznesowe z American Express oraz Grouponem. W ciągu ostatniego roku ekipa serwisu powiększyła się z 15 do 70 osób. Oprócz tego, ostatnimi czasy serwis pozyskał także finansowanie od takich funduszy jak Union Square Ventures czy O'Reilly AlphaTech Ventures na kwotę około 20 milionów dolarów - obecne finansowanie to trzecia runda. Więcej na temat historii serwisu i pozyskanych inwestorów można przeczytać na profilu w CrunchBase.
Ciekawe co na to Facebook, który po nieudanej transakcji z Foursquare zadowolił się za 10 milionów jego konkurentem - Hot Potato, który to serwis po przejęciu został zamknięty, a jego domena przekierowuje na główną domenę Facebooka.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu