47

Film o potencjalnym zleceniodawcy jako forma promocji

Dostałem właśnie dość ciekawą historyjkę na maila. Otóż nowo powstała agencja SomedayInteractive.pl (została uruchomiona miesiąc temu w Krakowie) szuka dla siebie pracy czyli zleceń. Dowiedziawszy się, że inna agencja czyli Supremum Group poszukuje podwykonawców, ludzie z SomedayInteractive postanowili w dość niecodzienny sposób zainteresować potencjalnego pracodawcę swoją agencją. Co zrobili ? Nagrali firm, w którym mieszkańcy […]

Dostałem właśnie dość ciekawą historyjkę na maila. Otóż nowo powstała agencja SomedayInteractive.pl (została uruchomiona miesiąc temu w Krakowie) szuka dla siebie pracy czyli zleceń. Dowiedziawszy się, że inna agencja czyli Supremum Group poszukuje podwykonawców, ludzie z SomedayInteractive postanowili w dość niecodzienny sposób zainteresować potencjalnego pracodawcę swoją agencją.

Co zrobili ? Nagrali firm, w którym mieszkańcy Krakowa na pytania kto według nich jest najlepiej ubranym mężczyzną w mieście odpowiadali, że Zbigniew Woźnowski (szef Supremum). Film robi wrażenie jakby były to prawdziwe wypowiedzi przypadkowo spotkanych przechodniów – i jedynie oceny niektórych elementów ubrań jak sznurówki mówią o tym, że jest to żart.



Według SomedayInteractive film zrobił trochę zamieszania w branży, no i oczywiście cel został osiągnięty ponieważ agencja została zaproszona na rozmowę z Zbigniew Woźnowskim czyli szefem Supremum Group (pytanie czy na pewno będzie to rozmowa o pracy i czy będzie ona miła?)

Mam wątpliwości (choć oczywiście mogę się mylić) czy faktycznie film, który do tej pory ma na liczniku 278 odsłon na Youtube był faktycznie takim skutecznym wirusem marketingowym i czy szef Supremum nie dostał go po prostu bezpośrednio na swój mail. Niemniej jednak sam pomysł na zainteresowanie swoją firmą przyszłego zleceniodawcy uważam za bardzo fajny i na pewno dość nietypowy.