E-commerce

Wciąż jeszcze możecie skorzystać z dwóch miesięcy darmowej dostawy i promocji - Empik przedłuża swoją akcję

Krzysztof Rojek
Wciąż jeszcze możecie skorzystać z dwóch miesięcy darmowej dostawy i promocji - Empik przedłuża swoją akcję
Reklama

Jeżeli jeszcze nie skorzystaliście z promocji Empiku - wciąż macie szansę.

Z początkiem marca, zaraz po wprowadzeniu pierwszych ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa, Empik ogłosił akcję "Empik Premium na 60 dni za darmo". Pozwala to każdemu posiadającemu konto w sklepie internetowym Empik.com na na aktywowanie bezpłatnego, dwumiesięcznego okresu premium. Pozwala on m.in. na darmową dostawę zamówień internetowych kurierem i do paczkomatów z możliwością wysyłki do siebie lub swoich bliskich, do 20 proc. zniżki na setki tysięcy produktów czy zwrot części środków za zakupy. Udostępnianie kont premium za darmo było ukłonem Empiku w stronę osób, które nie mogą opuszczać swoich domów i mieszkań.

Reklama

Miniony miesiąc pokazał, że czas spędzany w domu sprzyja realizacji pasji i odkrywaniu nowych zainteresowań. Zdajemy sobie sprawę, że nie wszystkie aktywności można odtworzyć w domu, a przedłużająca się powszechna kwarantanna nasila poczucie tęsknoty za dawną codziennością – spacerami, rozrywką, siłownią czy wycieczkami za miasto. Warto jednak patrzeć na pozytywne aspekty sytuacji, w jakiej się znajdujemy,  wzajemnie inspirować i dzielić się pomysłami na to, jak spędzać czas w domu, nie rezygnując z ulubionych aktywności. Zachęcamy więc do podarowania sobie i innym trochę radości i uśmiechu. Jako Empik również dzielimy się tym, co mamy najlepsze – szeroką ofertą kulturalno-rozrywkową, darmowym pakietem książek wirtualnych i udogodnieniami, które umożliwią wszystkim łatwiejszy dostęp do szeregu produktów inspirujących do kreatywnego spędzania czasu w domu. Do odwołania wydłużamy możliwość aktywacji Empik Premium bezpłatnie na okres dwóch miesięcy

- Ewa Szmidt-Belcarz, Prezes Empiku


Dotychczas akcja sieci Empik cieszy się dużym powodzeniem

Do tej pory z promocji na konto premium skorzystało aż pół miliona osób. W pierwszym miesiącu kwarantanny użytkownicy Empik Premium najchętniej zamawiali książki dla dzieci – ta kategoria całościowo zanotowała ponad 300% wzrost sprzedaży – a także kryminały, literaturę piękną i obyczajową czy poradniki (rozwój osobisty). Wysoko plasuje się także segment gier towarzyskich, zabawek, gier planszowych, puzzli oraz bajek filmowych. W czasie wolnym uwaga skierowana została także na produkty do pielęgnacji (Zdrowie i Uroda) czy artykuły do urządzania wnętrz, balkonu i ogrodu. Znaczące wzrosty zainteresowania zanotowano w obrębie kategorii DIY („zrób to sam”) – gotowych zestawów kreatywnych, akcesoriów malarskich i do rysowania, podstawowych narzędzi do nauki szycia czy kaligrafii, a także zestawów do ozdabiania odzieży.

Korzystacie z Empik Premium?

źródło: biuro prasowe

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama