Telekomy

Duża awaria w Virgin Mobile, klienci nie mogę się zalogować do sieci, również w roamingu krajowym Play

Grzegorz Ułan
Duża awaria w Virgin Mobile, klienci nie mogę się zalogować do sieci, również w roamingu krajowym Play
Reklama

Wczoraj informowaliśmy Was o nowej ofercie na internet mobilny w Virgin Mobile, dziś o przykrej sytuacji - otóż od wczesnych godzin porannych operator ten boryka się z poważną awarią.

Jak zgłaszają w serwisie Downdetector klienci z całej Polski, nie można się zalogować do żadnej sieci, ani Play, na którego nadajnikach głównie działa operator ani w roamingu krajowym. Większość zgłoszeń jest z adnotacją, iż klienci Ci korzystają z usług Virgin Mobile.

Reklama

Ogromne problemy z siecią zgłaszają też klienci bezpośrednio na profilu na Facebooku Virgin Mobile, pod ostatnim wpisem, bo jak na razie, sieć nie odniosła się do zgłaszanych problemów.

Kraków leży ... dzięki Virgin Mobile Polska za poważne podejście do klienta i informacje o awarii... a było tak pięknie... po co FB aby? Aby wciskać pakiety naiwniakom? Przecież to powinno być pierwsze źródło informacji, że coś się dzieje i kiedy zostanie usunięte...

Zgłoszenia są z Krakowa, Rzeszowa, Wrocławia, Warszawy, Katowic czy Poznania, ale też z wielu innych mniejszych miast w Polsce, można więc przypuszczać, że awaria dotknęła dużą część klientów Virgin Mobile. Jak poinformował serwis Bankier.pl, rzecznik Virgin Mobile Mateusz Piotrowski, sieć analizuje już zgłaszane problemy:

Sprawdzamy również techniczne aspekty tej potencjalnej awarii z naszym hostem, siecią Play.

Jeśli pojawią się oficjalne informacje w tej sprawie, zaktualizujemy ten wpis, by Was o nich poinformować. Nowe zgłoszenia cały czas pojawiają się i na Facebooku i w serwisie Downdetector, więc awaria cały czas ma miejsce i nie została zażegnana.

Aktualizacja

Pojawiła się już oficjalna informacja od Virgin Mobile:

Drodzy klienci, w nocy miała miejsce awaria systemów. W związku z tym niedostępne są nasze usługi oraz infolinia. Jesteśmy w trakcie ich przywracania, co może potrwać dłuższą chwilę. Prosimy o cierpliwość.

Aktualizacja II

Dostaliśmy tez na email oświadczenie w sprawie awarii Mateusza Piotrowskiego Communication & Marketing Manager Virgin Mobile:

W nawiązaniu do awarii, która miała miejsce dziś w nocy, informujemy, iż w jej wyniku niedostępne są chwilowo usługi Virgin Mobile dla większości naszych klientów. Awaria spowodowana była komunikacji między systemem Virgin Mobile a siecią radiową. W chwili obecnej pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem wszystkich usług. Jednocześnie informuję, że w wyniku tej sytuacji awarii nie uległa infolinia Virgin Mobile, która pracuje normalnie. Wydłużony czas oczekiwania związany jest z dużą liczbą telefonów od klientów.

Reklama

Aktualizacja III - 14:00

Informuję, że przywróciliśmy usługi dla 70% procent naszych klientów. W najbliższym czasie usługi powinny zostać przywrócone wszystkim klientom. O szczegółach będę informował w dalszej korespondencji.

Aktualizacja IV - 15:00

Awaria, która miała miejsce dziś w nocy i przez większą część dnia została usunięta, a klienci mogą już korzystać z usług. Jednocześnie każdy klient dotknięty skutkami awarii otrzyma od sieci przeprosinowy prezent.

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama