Blogi spadają z piedestału, przyszedł czas na edukację i ewangelizację jeśli chodzi o mikroblogi. Maciek Budzich zaczyna jako pierwszy ze swoją konfer...
Nie ma jednak co wybrzydzać bo nawet jeśli jest z góry ustalony zestaw prezentacji i przemówień to kilka pytań publiczności może i tak wpłynąć na ich kształt. Oto ogólny plan wystąpień na konferencji (wyciął bym przynajmniej 3 prezentacje i zostawił miejsce na panel dyskusyjny z udziałem publiczności)
1. Grzegorz Kiszluk (redaktor naczelny magazynu Brief) „Nowe media – świetne narzędzie, ale pamiętaj o marketingu!”;
2. Paweł Tkaczyk (właściciel agencji reklamowej MIDEA) „Reputacja w Sieci”;
3. Arvind Juneja (bloger, community manager Goldenline.pl) - „Dlaczego Twój produkt potrzebuje żywej społeczności. Na przykładzie firm Nike i Garmin”;
4. Andres Witterman (wiceprezes agencji LEWIS PR) – „Mikrobloging i jego wpływ na media i PR w Europie Zachodnie i USA“ (wykład w języku angielskim);
5. Mikołaj Gajewski (Redefine) – „Polska aktywność na Twitterze na podstawie twitt.pl”;
6. Łukasz Felsztukier (bloger, przedsiębiorca) – “Gdzie są pieniądze w mikroblogach?”;
7. Małgorzata Kowalska, Piotr Nejman (mBank) – #mbank #korpo #microblogging – czyli podsumowanie kilkumiesięcznej obecność firmy na mikroblogach;
8. Adam Zygadlewicz (NetGuru) – „FLAKER.PL - narzędzie nie tylko do firmowego lansu”;
Szczegóły, daty oraz sposób rejestracji na Follow Me znajdziecie na blogu Maćka.
Ps. Liczę na jakąś transmisje video z tego spotkania.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu