Wyszło nieziemsko dobrze. Sam twórca wskazuje, że w ciągu 7 lat udało mu się stworzyć niemal idealny port kultowej gry Nintendo, działający dokładnie tak samo jak Super Mario Bros. wydany w 1985 na platformę NES.
This is a Commodore 64 port of the 1985 game SUPER MARIO BROS. for the Famicom and Nintendo Entertainment System,’ stated in a post to the Lemon64 forum. „It contains the original version that was released in Japan and United States, as well as the European version. It also detects and supports a handful of turbo functionalities, and has 2 SID support.
wskazuje ZeroPaige
Zobacz też: Historia Commodore — wszystko co musisz wiedzieć o twórcach kultowych sprzętów
Nie obyło się jednak bez pewnych błędów – nierzadko muzyka zaczyna odtwarzać się znacznie szybciej niż gra, istnieje problem z wypuszczanymi przez Mario / Luigi kulami ognia, zdarza się też, że skakanie nie działa tak jak powinno. ZeroPaige wie o tych błędach i wyjaśnia ich pochodzenie – niektóre wynikają wprost z działania niektórych emulatorów, za inne odpowiadają kontrolery, z którymi gra nie jest jak widać do końca zgodna.
Jeżeli macie Commodore 64 lub dysponujecie emulatorem tego urządzenia, możecie pobrać Super Mario Bros. tutaj – przed tym sprawdźcie, jak ta produkcja sprawuje się w akcji.
Więcej z kategorii Gry:
- Polskie Platige Image bierze się za tworzenie gier. Oby technicznie lepszych niż Cyberpunk 2077
- Kary dla wydawców gier za geolokalizacyjne blokady zakupu. Nadchodzi zrównanie cen
- Najlepsze mody do Cyberpunk 2077. Usprawnią lub całkowicie zmienią grę
- Polska premiera w Xbox Game Pass i styczniowe nowości w usłudze
- W te platformówki zdecydowanie warto zagrać!