Apple przygotowało dość mocno przekolorowany spot z okazji Worldwide Developers Conference. Z jednej jednak strony śmiechy-hihy, bo to przecież maksy...
Kliknij, aby włączyć dźwięk
Reklama
Apple przygotowało dość mocno przekolorowany spot z okazji Worldwide Developers Conference.
Z jednej jednak strony śmiechy-hihy, bo to przecież maksymalnie abstrakcyjna wizja. Z drugiej niestety pokazuje, że faktycznie jesteśmy uzależnieni od aplikacji mobilnych. Sam już na przykład nie pamiętam kiedy ostatnio używałem w samochodzie papierowej mapy czy atlasu Polski...
To cię zainteresuje Oby więcej takich reklam [od Natalii]To najlepszy crash test Porsche, jaki widziałem [od Natalii]
Reklama
ps. Natalia siedzi z nami w biurze i jest naszym redakcyjnym „dobrym duchem”. Bardzo często podsyła nam fajne filmiki z YT, postanowiliśmy więc umieszczać je na łamach Antyweba – stąd też nazwa cyklu.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu
Reklama