74

AntywebTV: Konkurs! Rozpakowujemy i rozdajemy edycję kolekcjonerską i edycje premium Dying Light!

Lubicie edycje specjalne gier? My również, dlatego przygotowaliśmy dla Was unboxing edycji kolekcjonerskiej i edycji premium gry Dying Light. Ale nie to jest główną atrakcją. Weźcie udział w naszym konkursie, a jedna z tych edycji może być Wasza! Szczegóły konkursu znajdziecie w materiale wideo. Oczywiście zachęcamy do obejrzenia samego rozpakowywania pudełek – wrzucono do nich naprawdę […]

Lubicie edycje specjalne gier? My również, dlatego przygotowaliśmy dla Was unboxing edycji kolekcjonerskiej i edycji premium gry Dying Light. Ale nie to jest główną atrakcją. Weźcie udział w naszym konkursie, a jedna z tych edycji może być Wasza!

Szczegóły konkursu znajdziecie w materiale wideo. Oczywiście zachęcamy do obejrzenia samego rozpakowywania pudełek – wrzucono do nich naprawdę fajne rzeczy. Znajdziecie tam również (w wideo, nie w pudełkach) szczegóły konkursu, w którym mamy dla Was jedną edycję kolekcjonerską na PC, dwie edycje premium na PlayStation 4, dwie na Xboksa One i jedną na PC.

Za udostępnienie sprzętu wideo dziękujemy firmie Sony.

Zapraszam do zabawy!

Poniżej regulamin konkursu:

  1. Konkurs rozpoczyna się dokładnie teraz, czyli 13.02.2015.
  2. Nagrodami w konkursie są: jedna edycja kolekcjonerska gry Dying Light (PC) oraz pięć edycji premium gry Dying Light (2xPS4, 2xXbox One i 1xPC).
  3. Konkurs jest organizowany przez Antyweb Sp. z o.o., sponsorem nagrody jest firma Techland, producent gry Dying Light.
  4. Ci, którzy podejmą rękawicę, mają czas do piątku, 20.02.2015 (do północy) na zamieszczenie pod tą notką lub wpisem konkursowym na Facebooku Antyweb komentarza ze zdjęciem prezentującym stworzony przez siebie zestaw survivalowy.
  5. Wszelkie zgłoszenia, zawierające obraźliwe czy też złośliwe teksty/zdjęcia w stosunku do firm, oferujących daną usługę / produkt czy też firm, publikujących oferty będą kasowane. Celem jest dobra zabawa, a nie popis zgryźliwości i złośliwości.
  6. Zwycięzcę wybierze Redakcja Antyweb. Jeśli chodzi o kryteria, to liczy się przede wszystkim pomysłowość i fajny efekt końcowy.
  7. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 25.02.2015.
  8. Wykluczenia z konkursu: Redakcja Antyweb, nasi krewni, jak również pracownicy i współpracownicy firmy Techland i Antyweb.
  9. Organizatorem konkursu jest Antyweb Sp. z o.o. reprezentowana przez Grzegorza Marczaka i do niego możecie kierować ewentualne reklamacje (na adres grzegorz.marczak@gmail.com) do dwóch tygodni po zakończeniu konkursu.